Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
[/b]
Hon hade blod i underlivet vilket kan tyda på att hon hade mens.. så att hon va helt "torr" kan nog inte stämma!
Tror nog med att han slängt de fillingar han anvät vid överfallet! Dummt vore de väll annars.. slänga mycket av bevisningen MEN behållt de mest besudlade!
Så ren tur igentligen att de fann DNA på dessa fillingar!
EDIT: En sak till som är konstigt det är att ingen i lägenheten har märkt att han rotade i garderober och lådor när han kom hem första gången..Jag vet då med mig att jag sover jätte lätt om jag vet att min partner inte varit hemma när jag gått å lagt mig.. så konstigt att inte frun vaknat till Han måste nog ha spolat i kranar å rotat runt i köket !
Han måste ju ha varit oerhört stressad !
Oki, jag har missat att det var fastställt att hon hade mens, men är det så så måste han ju i sånt fall fått massor av bevis på sig.. och som du säger så måste han ha gjort sig av med dom och förmodligen så fanns det säkert synbara spår på dom, medans de andra inte var synliga för blotta ögat..
Jag är också en oerhört lättväckt person och iom att systern vaknade så borde hon ju rimligen ha funderat va f-n han höll på med eftersom han gick ut igen... eller så hörde hon när han gick och inte när han kom?!?! Har inte tänkt på hur han hade sina kläder om det var i sovrummet där Makeda låg, om så, borde hon ju ha vaknat och reagerat... Kanske vet hon mer än vad hon säger..