Resultat: .
.
0%
0 röster
..
0%
0 röster
2011-03-14, 23:48
Medlem
cheringens avatar
Jag har INTE tittat på bilderna och kommer inte att göra det heller

Det är så gräsligt så jag har inte ord för vad jag tycker/känner. Jag kan inte heller tänka mig vad som skulle kunna vara straff nog....

Jag har dock en fundering, den här foto konfrontrationen...hur väljer man ut personer/foto som ska ingå? Helt ärligt, de ser hel drogade ut eller lätt retarderade.
Citera
2011-03-14, 23:48
Medlem
Trycker man "rätt" på halsen så kan man tappa medvetandet på en halv minut. Kniven tänkte jag på har han skurit henne någonstans? I början florerade det ju rykten om att han skurit henne i brösten. Eller har han haft den att hota henne med?
Citera
2011-03-14, 23:49
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Se7een
Undra hur den jäveln kommer reagera när dom visar upp bilderna under rättegången, om han ens kmr reagera
Efter o ha sett byxorna så fattar man ju att han är inblandad på ett eller annat sätt mer än att bara ha försökt hjälpa henne. Så smutsiga som dom är. Tycker dom borde hittat mer DNA-bevisning på Elin från honom.

Tyvärr...jag tror inte att han kommer att reagera alls
Citera
2011-03-14, 23:51
Medlem
MrsMagoos avatar
Sidan 71 är spårning med hund lite intressant del att läsa.

Citat:
Ursprungligen postat av Se7een
Undra hur den jäveln kommer reagera när dom visar upp bilderna under rättegången, om han ens kmr reagera
Efter o ha sett byxorna så fattar man ju att han är inblandad på ett eller annat sätt mer än att bara ha försökt hjälpa henne. Så smutsiga som dom är. Tycker dom borde hittat mer DNA-bevisning på Elin från honom.

Dom har säkert visat en del för honom redan för att kolla äcklet.
Tyckte det stod att det varit någon krash med förhören så man fick återställa
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-03-14 kl. 23:54.
Citera
2011-03-14, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mspretty1989
Därför att hans mål var självklart att ha sex med henne, antingen med eller utan hennes medgivande.
Vad skulle han vinna på att slå ihjäl henne?
Maktutövandet har han redan fått vid den eventuella våldtäkten.

Han skulle inte vinna någonting, förutom kanske att hon golade ner honom annars. Men med tanke på hennes status och att det var mörkt, så borde han inte vara rädd för det, så det är inte särskilt trovärdigt, nej. Mera då att han var osäker, kanske till och med rädd för att det blev värre än vad han hade "tänkt". Så han gick tillbaka ensam eller med annan och städade undan, bara bli av med allt så att man inte åker dit. Typ. Skiti om hon lever eller ej (edit: hon lär ju iaf varit medvetslös, inte säkert att han fattar hur man kollar hur någon lever, eller om han ens brydde sig). Låter för jävligt, men som sagt, det finns svin
Senast redigerad av XLmo 2011-03-14 kl. 23:56.
Citera
2011-03-14, 23:52
Medlem
Se7eens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Tyvärr...jag tror inte att han kommer att reagera alls

Nej jag tror nog knappast heller det, vore nästan konstigt isf.
Citera
2011-03-14, 23:52
Medlem
mspretty1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XLmo
Min egen tankegång också, men jag orkade inte upprepa det igen. Kanske jag skulle gjort

Ja jag vet inte om det är så, det är bara en ide.
Han kan mycket väl slagit henne med ett tillhygge, typ en sten, medan hon levde också för att hon skulle sluta kämpa emot och sluta skrika.
Citera
2011-03-14, 23:53
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike
Ingen människa är värd en sådan behandling och skändning som Elin fick utstå, inte heller hennes kropp även efter hennes död. En person som har en sådan avsaknad av empati som kan göra något sådant mot en oskyldig kvinna har ingen plats i något samhälle, absolut inte det svenska.

Har man begått en sån obeskrivligt grym handling mot en annan människa och efteråt inte visat
någon ånger eller några skuldkänslor utan bara fortsatt som vanligt, oberörd och kall, då är
det bara att konstatera att den människan har förverkat sitt eget existensberättigande.

Inget straff i världen kan sona ett sånt ohyggligt brott! En sån genomusel, mindervärdig varelse
som det här negeraset skulle helt sonika avlivas på direkten och kroppen dumpas på någon
soptipp i hans eländiga hemland, våldtäktsparadiset Etiopien!

Citera
2011-03-14, 23:58
Medlem
BlueGazellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyMcVeigh
Klicka bara på bilden så den blåmarkeras, sen högerklickar du och kopiera bild, sen klista in i paint, men snälla gör det inte, jag mår illa nu, fan att man är så nyfiken.

Ska man kopiera bilden i högerkantens "rull-list" där sidorna visas i miniformat? För de stora bilderna går ej att markera blå för mig... Och sedan när jag öppnar dem i paintbrush ser de likadana ut, med maskeringen kvar.
Går det inte när man har mac och paintbrush?
Citera
2011-03-14, 23:59
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg.BestCoast
Ja jag bor också när och handlar ofta på Netto. (andra sidan gatan) Men det får nog bli ngn butik åt andra hållet ett tag framöver!
Jag stod några ggr vid platsen intill gångbanan där man iordningställt en minnesplats till Elin strax efter mordet. Trots att man då stod bara några meter ifrån mordplatsen så kunde man inte i sin vildaste fantasi tro att det var så grovt och hänsynslöst våld negerjäveln använt sig av! Hur f*n är han funtad egentligen?

Jag hade tänkt att åka fram till stan och se om man kunde vara med under rättegången. Men nu tror jag inte jag kommer att orka det? Det är risk att det slår slint och man hoppar fram och slår ihjäl negerjäveln!

Även som icke anhörig är det nog svårt att hålla känslorna i styr vid en rättegång som denna, tänk då familjen då bilder på Elin från brottsplatsen och obduktionsbilder visas. Så gräsligt så man finner inte ord.
Senast redigerad av TimothyMcVeigh 2011-03-15 kl. 00:04.
Citera
2011-03-15, 00:00
Medlem
Se7eens avatar
EY har ju pekat ut brottsplatsen ganska bra som han säger att han såg 2 män våldta Elin.. stämmer väl ganska bra med den eventuelt utpekade brottsplatsen.. om man kollar fotografiet där han ritat upp händelsen på sid 687..
Citera
2011-03-15, 00:02
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Har man begått en sån obeskrivligt grym handling mot en annan människa och efteråt inte visat
någon ånger eller några skuldkänslor utan bara fortsatt som vanligt, oberörd och kall, då är
det bara att konstatera att den människan har förverkat sitt eget existensberättigande.

Inget straff i världen kan sona ett sånt ohyggligt brott! En sån genomusel, mindervärdig varelse
som det här negeraset skulle helt sonika avlivas på direkten och kroppen dumpas på någon
soptipp i hans eländiga hemland, våldtäktsparadiset Etiopien!

Han påminner väldigt mycket om Nancys baneman.....håller med dig till 100 %
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in