2010-09-26, 19:43
Bannlyst
Tjena, jag ska börja plugga och måste fixa en lägenhet. Hur ligger det till med bidrag, då jag inte har någon inkomst alls? Tänkte på det, hur klarar sig alla vuxna utan jobb som har lägenheter på 3-4 rum?! Och som man vet med all säkerthet inte har speciellt mycket pengar på banken :P

MVH
Citera
2010-09-26, 22:41
Moderator
rotadents avatar
OT raderat och tråden skickas till Privatekonomi.

Bostad ---> Privatekonomi

//Mod
Citera
2010-09-26, 22:43
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memal
Tjena, jag ska börja plugga och måste fixa en lägenhet. Hur ligger det till med bidrag, då jag inte har någon inkomst alls? Tänkte på det, hur klarar sig alla vuxna utan jobb som har lägenheter på 3-4 rum?! Och som man vet med all säkerthet inte har speciellt mycket pengar på banken :P

MVH

http://www.bostadsbidrag.com/
Citera
2010-09-26, 23:10
Medlem
Lommis avatar
Citat:

MVH

Csn.se
Citera
2010-09-26, 23:11
Medlem
Lommis avatar
Citat:

MVH

www.csn.se
Citera
2010-09-27, 16:21
Medlem
bostadsbidrag räknas ut preliminärt

det betyder att om du beräknar 0kr i inkomst under året, men det visar sig att du får ihop 77000 totalt (t.ex du får jobb sista kvartalet) blir du återbetalningsskylding
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in