Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-09-26, 22:45
Medlem
amillis avatar
Dold kamera så klart. Sen om något fanskap ändå jävlas, så tar du med dig ett hagelgevär som du kan använda för att kommunicera med den fina gärningsmannen.
Citera
2010-09-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Finns ju ingen anledning att krångla till det

Täck den med plastfolie eller nåt å gör hål där ventilationen sitter.
Citera
2010-09-26, 23:04
Medlem
Krids avatar
Baseballträd som sagt. Medelåldern är ju rätt låg på Dreamhack, så det lär inte vara några problem att läxa upp dessa nördarna!
Citera
2010-09-26, 23:07
Medlem
flavourkids avatar
Ta med baseballträ samt en softairgun/luftpistol som du kan skrämmas med.

Annars kan du spruta in dig och din omgivning med Liquid Ass.
Citera
2010-09-26, 23:07
Medlem
Revileds avatar
Får man fråga varför du ska ha med en imac på ett dreamhack, som jag förstår det så ska man lana på dreamhack? vad ska du spela där? WoW?
Citera
2010-09-26, 23:08
Medlem
Ta en stor genomskinlig plastpåse, gör några hål i skiten med en sax eller nåt.

Voíla. Svårt eller?
Citera
2010-09-26, 23:13
Bannlyst
Hmm du kan ju nog köpa invisibleshield? Det är ganska bra, använder det till min mobil och får aldrig repor eller någonting även om man stöter till med nyckel etc etc.
Citera
2010-09-26, 23:21
Medlem
Som någon sa, de man sätter på iPhone ska finnas att hitta i större format också, de borde ju finnas till ipad, och du kan ju köpa några st och sätta på din dator, jag menar, plastkostnad eller en trasig dator?

Och sen hade jag tipsat om ett datorlås också! För ett par år sen vart några som satt jämte oss som blev av med datorer och skärmar, jag själv torska "bara" tangentbord och mus, så skaffa de också!

I övrigt kan jag väl bara säga som så att om man får tag i en sån jävel som snor på DH så hade fan inte ett basebollträ varit nog. Luftpistoler och soft-air gun är ju ett skämt, nej. De är bara till och dra ut snorungen, fram med en tång och knipsa av fingrarna på jäveln. Sen skicka dom hem till den respektive förälder. Här i vårt kära land är man ändå ute på gatan igen efter 4-6 månader? Är huvudet dumt får kroppen lida...
Citera
2010-09-26, 23:40
Medlem
Kan inte tro det jag läser. Har aldrig varit på dreamhack, men har aldrig kunna föreställa mig att det springer runt "snorungar" och saboterar andras egendom. Otroligt lågt!
Citera
2010-09-26, 23:57
Medlem
waggazees avatar
Nu har jag lösningen på ditt problem TS!!! Ta med antingen ditt force field och använd runt macen alternativt en cloaking device som du säkert även har undanstoppat nånstans
Citera
2010-09-27, 00:12
Medlem
GhosteNs avatar
Köp bokplast och plasta in baksidan, kommer fungera som den "Invisible Shield". Inte provat själv men detta bör fungera ypperligt. Glöm inte att skära ut ventilations hål om så behövs. Tror 2 meter kostar 19 kr på Claes Olhson.

Lycka till!
Citera
2010-09-27, 00:21
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviled
Får man fråga varför du ska ha med en imac på ett dreamhack, som jag förstår det så ska man lana på dreamhack? vad ska du spela där? WoW?

Ever heard of BootCamp+Windows, ärthjärna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in