Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
100 mg Tetrazepam motsvarar ungefär 10 mg diazepam, det är alltså en väldigt svag medicin. Men den tycks ha väldigt bra muskelrelaxerande egenskaper. Men som sagt vi har redan diazepam, klonazepam, lorazepam osv som har samma egenskaper och som har ställt till med en massa problem för tusentals människor, och svenska apotek och den svenska läkarkåren är inte särskilt sugna på att ta in fler bensodiazepiner, dom vill snarare att dom försvinner
Citat:
Ursprungligen postat av The Philosopher
Ville bara påpeka att den är inte så billig via "airmail" då 50mg = 5mg diazepam och du får 100 st 50mg dyrare än 50st 10mg diazepam eftersom 1 50mg bara är likvärdigt 5mg diazepam.
Den ska vara väldigt lik just diazepam i effekt men att den ska kännas något som klonazepam har jag aldrig hört.
Är du den typen av person som vill testa så mycket som möjligt så beställ och pröva. Jämförelser i styrka mellan samma typ av medicin är inte skrivet i sten enligt mig så du kanske får ut en känsla av mer än 5mg diazepam av en 50mg tetrazepam.
Skit i alla ekvivalensscheman

och dylikt, då jag som har tagit besodiazepiner i över tio år anser att detta är den mest underbara och potenta benso jag har provat.
Alltså jag vet att allt verkar olika på olika personer, en sort behöver inte passa en annan osv. Men jag har en fruktansvärd tolerans, trode faktiskt inte att jag skulle kunna bli flöddrad och go någonsin igen tills dagen jag fick tag på myolastan (tetrazepam)...
Jag kan äta 20-30 svenska stavar utan att direkt bli "påverkad", ikton e som söta suketter, dvs 0 effekt. Och nu snackar jag inte om alla fejk-roche som säljs på nätet (och även irl nuförtiden) utan riktiga apoteksvaror. Kan ta 50 svenska 10mg diazepam (stesolid) utan att känna nämnvärt.
Men 2 st av dessa "svaga"

tabletter gav mig ett sånt skönt rus att jag nästan fick nypa mig i armen för att se så att jag inte var mitt i en fantastisk dröm. Trots att dom är svaga osv enligt ekvivalensscheman kan jag säga att jag aldrig, och då menar jag aldrig fått ettt så skönt rus på ett bensopreparat. Det påminde om ett opiatrus, som om man var helt ångestfri och lycklig, inga smärtor, helt avslappnad i kropp och själ...
Åt helvete med ekvivalensscheman

, då vi alla erfarna vat att de oftast är bullshit då allt är så individuellt. Dessutom ökade inte toleransen på dessa underbara tabletter trots ett långvarigt intag...
Viva la tetrazepam, la mejor tabletas en el mundo!!!