• 2
  • 3
2010-10-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Fredrik
Du kan väl ändå spärra alla kort genom att ringa din bank? Eller till någon typ av Spärrservice?

Du ringer en spärrservice som självklart är öppet dygnet runt och får alla kort, även om du har något kort hos seb, bara du har korten uppdaterade i din lista. Uppdateringen sker på Internet.
Citera
2010-10-08, 22:15
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtreoN
Du ringer en spärrservice som självklart är öppet dygnet runt och får alla kort, även om du har något kort hos seb, bara du har korten uppdaterade i din lista. Uppdateringen sker på Internet.

Ok, då vet jag. Tack!
Citera
2010-11-16, 21:49
Medlem
Jag har haft Mer-paketet sen när det kom för drygt 5 år sedan. Har jämfört med andra bankers exklusiva alternativ som kan göra min vardag lite bekvämare och på svenska bankmarknaden finns inget bättre alternativ. För mina 95kr/mån ingår inte enbart några ytterligare kort utan även bankens samtliga tjänster som Internetbank mm. Så jag tror kanske jag betalar 60 spänn extra per månad för en Concierge-service som Amex tar 5000 per år + alla de erbjudanden och försäkringar som ingår. Eftersom Amex ger 1% kick back så använder jag det kortet för tankning och kapitalvaror. Säg att jag använder det för ca 4000kr i månaden så får jag 40 spänn tillbaka. Går tillbaks in på min limit halvårsvis.

Annars har jag använt den för att få biljetter till RHCP, Madonna o U2 utan problem. De har släppt mig före i kön på Avenyn flertalet gånger samt gjort att jag fått extra bra service samt 15% rabatt på flertalet restauranger i Göteborg och Stockholm.

Så för mig är det inget snack om saken. Jag betalar gladeligen 60 spänn extra i månaden (eller bjuder Swedbank på en öl) för att unna mig lite vardagslyx. I mitt jobb är det lite svårt att ligga på luren när biljetter till de stora konserterna släpps..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in