• 2
  • 3
2010-10-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Fredrik
Du kan vl nd sprra alla kort genom att ringa din bank? Eller till ngon typ av Sprrservice?

Du ringer en sprrservice som sjlvklart r ppet dygnet runt och fr alla kort, ven om du har ngot kort hos seb, bara du har korten uppdaterade i din lista. Uppdateringen sker p Internet.
Citera
2010-10-08, 22:15
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtreoN
Du ringer en sprrservice som sjlvklart r ppet dygnet runt och fr alla kort, ven om du har ngot kort hos seb, bara du har korten uppdaterade i din lista. Uppdateringen sker p Internet.

Ok, d vet jag. Tack!
Citera
2010-11-16, 21:49
Medlem
Jag har haft Mer-paketet sen nr det kom fr drygt 5 r sedan. Har jmfrt med andra bankers exklusiva alternativ som kan gra min vardag lite bekvmare och p svenska bankmarknaden finns inget bttre alternativ. Fr mina 95kr/mn ingr inte enbart ngra ytterligare kort utan ven bankens samtliga tjnster som Internetbank mm. S jag tror kanske jag betalar 60 spnn extra per mnad fr en Concierge-service som Amex tar 5000 per r + alla de erbjudanden och frskringar som ingr. Eftersom Amex ger 1% kick back s anvnder jag det kortet fr tankning och kapitalvaror. Sg att jag anvnder det fr ca 4000kr i mnaden s fr jag 40 spnn tillbaka. Gr tillbaks in p min limit halvrsvis.

Annars har jag anvnt den fr att f biljetter till RHCP, Madonna o U2 utan problem. De har slppt mig fre i kn p Avenyn flertalet gnger samt gjort att jag ftt extra bra service samt 15% rabatt p flertalet restauranger i Gteborg och Stockholm.

S fr mig r det inget snack om saken. Jag betalar gladeligen 60 spnn extra i mnaden (eller bjuder Swedbank p en l) fr att unna mig lite vardagslyx. I mitt jobb r det lite svrt att ligga p luren nr biljetter till de stora konserterna slpps..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in