Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-09-24, 16:59
Medlem
Seanns avatar
Jag köpte en rapé portion i morse när ja skulle till jobbet, påsarna va upplagda precis som general white är (om dom fortfarande är det) en ring påsar istället för påsar huller om buller
Ska dom fortsätta och göra detta eller hade jag tur och fick en fin dosa istället för en vanlig?

-aaseann
Citera
2010-09-24, 17:03
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Vem bryr sig?

Du får väl helt enkelt fortsätta köpa brudsnuset och se efter själv, eller ringa o fråga.
Citera
2010-09-24, 17:05
Bannlyst
Jag köpte senast en dosa Göteborgs Rapé igår och jag fick då inte mina snusprillor fint uppradade.
Citera
2010-09-24, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pungskydd
Jag köpte senast en dosa Göteborgs Rapé igår och jag fick då inte mina snusprillor fint uppradade.

Brukar bara få dom som en klump i mitten.
Citera
2010-09-24, 17:12
Medlem
Benshies avatar
Jag får också alltid mitt snus som en klump i mitten..

Ettan lös om det kan vara till hjälp
Citera
2010-09-24, 17:18
Medlem
EndGames avatar
BRUDSNUS?!?!? BRUDSNUS?!?!

DIn Jävel! Göteborgs rape är fan det anrikaste och godaste snuset i Sverige och därmed världen.
I en tid av konform och allmän stockholms centrering så vågade swedishmatch släppa Rapën

HELL DIG AV GÖTESSTAM!
Citera
2010-09-24, 17:25
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame

DIn Jävel! Göteborgs rape är fan det anrikaste och godaste snuset i Sverige och därmed världen.
I en tid av konform och allmän stockholms centrering så vågade swedishmatch släppa Rapën

HELL DIG AV GÖTESSTAM!

Enligt mig är det det. Tycker inte det smakar snus. Kanske kan tänka mig en sådan om jag är utan snus på en öde ö.

Det är som att snusa för snusandets skull men man vill inte känna den grova tobakssmaken.
Citera
2010-09-24, 17:44
Medlem
Seanns avatar
Brukar inte snusa detta men när man gjort har dom legat i en klump i mitten.
Snusar det nu pga att jag fått för mig att tänderna inte blir lika gula med white :P
Citera
2010-09-24, 17:51
Medlem
Drittewelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame

HELL DIG AV GÖTESSTAM!

Allt portionssnus är brudsnus, det lanserades för att bryta könsbarriären. Att dessutom, som man, välja ett portionssnus med blommig karaktär är ju höjden av fjollighet.
Citera
2010-09-24, 18:41
Bannlyst
Kan inte snusa rapé blir o må illa av skiten. Edit bögigaste snuset som finns (gbg rapé)
Citera
2010-09-24, 18:52
Medlem
haiguises avatar
Fint att ni skriver vad ni tycker om GBG rapé , men om ni slutar sitta och runka till drömmar om manliga snussorter så kan ni ju ta och kolla in vad som står i trådstarten. Varken TS eller någon annan bryr sig ett skit om vad ni tycker är den bögigaste snusen.
Idioter..

OnT: Köpte en rapé senast förra veckan för omväxlings skull, och de var då inte arrangerade som General white är nu för tiden. Men om du nu fick en sån dosa är det antagligen nåt de har börjat med, och anledningen till att inte alla dosor man köper nu är arrangerade så beror nog på att många affärer har kvar förra "batchen"s lager.
Citera
2010-09-24, 19:22
Medlem
Drittewelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Fint att ni skriver vad ni tycker om GBG rapé , men om ni slutar sitta och runka till drömmar om manliga snussorter så kan ni ju ta och kolla in vad som står i trådstarten. Varken TS eller någon annan bryr sig ett skit om vad ni tycker är den bögigaste snusen.
Idioter..

OnT: Köpte en rapé senast förra veckan för omväxlings skull, och de var då inte arrangerade som General white är nu för tiden. Men om du nu fick en sån dosa är det antagligen nåt de har börjat med, och anledningen till att inte alla dosor man köper nu är arrangerade så beror nog på att många affärer har kvar förra "batchen"s lager.

Ok, jag ber om ursäkt. Det fjolligaste är inte att snusa bindor med blommig karaktär, det fjolligaste är att diskutera hur bindorna ligger i dosan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in