• 1
  • 2
2010-09-24, 00:00
Medlem
Jag har varit otrogen mot min flickvän.
Det hände på msn, med två olika andra tjejer.
Jag skrev väldigt snuskiga saker till dom och såg dom i webcam, men visade aldrig mig själv.
Jag hittade alltid på det jag skrev och de här tjejerna betydde aldrig något för mig.
Gjorde det mest som ett tidsfördriv. Det började innan jag och min flickvän blev tillsammans, men fortsatte efter att vi blivit tillsammans. Jag borde ha slutat då.

Jag tänkte inte på det här som otrohet för jag skulle aldrig kunnat vara otrogen på riktigt, med en annan tjej i min säng. Men nu förstår jag att det är det.

Min flickvän kom på mig i tisdags, läste msnkonversionerna och sedan dess är allt skit.
Hon säger att hon fortfarande älskar mig men att hon inte kan lita mer på mig. Att det äcklar henne när hon tänker på det.

Den här tjejen är en sån som jag verkligen skulle kunna dela resten av mitt liv med, jag älskar henne så jäkla mycket och vill dela allt med henne.
Jag har sedan i tisdags mest gråtit, varit arg på mig själv och ångrat allt det här.
Jag har så jäkla mycket att förlora och inget att vinna på det jag gjorde och det förstår jag nu.

Jag vet själv att jag aldrig kommer göra om det här. Jag vill aldrig mer såra henne. Det är så jäkla hemskt att se den man älskar mest av allt gråta och vara sårad av en själv.
Jag vet bara inte hur jag ska kunna få henne att lita på det här. Jag kan som inte styra det och känner mig så jäkla maktlös.

Jag kan inte se ett liv utan henne framför mig. När vi skiljdes åt efter att ha pratat om det här i tisdags kände jag mig så jäkla ensam. Några timmar kändes som flera veckor och jag hade inget att leva för kändes det som. Utan henne är jag inget.

Jag känner mig som ett svin och tänker bara att jag är värd att bli dumpad, men samtidigt finns det inte i mitt huvud att leva ett liv utan henne. Jag tror inte det hade gått.

Har verkligen fuckat upp allt, men både jag och hon vill kämpa för oss men hon och även jag kommer ju alltid bära med oss det här. Är så rädd att det ska förstöra i framtiden för oss.

Mår så jäkla dåligt just nu.
Vi har träffats flera gånger sen det här hände och vi har pratat, hållt hand, sovit med varandra och legat och myst framför en film. Då känns allt så bra, jag kunde sova för första gången på en hel del timmar och jag kände mig trygg. Men när vi inte är med varandra så känns allt skit igen och när vi skriver sms och hon berättar hur hon mår och hur sårad hon blivit, så blir allt bajs igen. Jag mår så dåligt utan henne, och så bra med henne.

Jag själv vet att det här aldrig kommer hända igen, men det känns så jäkla hemskt att hon inte kan lita på mig när jag säger det. Hon försöker verkligen men kan inte riktigt. Känner mig så maktlös, vet inte vad jag ska göra.

Ville bara skriva av mig, men ni som orkar får gärna skriva en kommentar vad ni tycker och tänker. Hade varit trevligt att prata med någon om det här, även om jag pratar med mina vänner osv.

Tack till er som orkade läsa.

PS. Skäms redan och är så jäkla arg på mig själv för att jag har förstört det fina vi hade, så ni behöver inte skriva några sånna kommentarer. Dock förtjänar jag det.. så vem är jag att säga något om det.

Tack.
Citera
2010-09-24, 00:03
Medlem
Det här inlägget är helt seriöst. Allt det här är det feministiska samhällets fel, och vad du gjorde är INTE fel!

Den enda som gjort något fel är din flickvän som kollat dina loggar på msn (hur sjuk får man vara?). Att cama med obetydliga internethoror är ungefär som att se på porr fast lite mer aktivt. Jag tycker helt klart att hon överreagerar och du ska ge henne en verbal avhyvling för att sedan gå tillbaka till att ligga sked och äta Ben & Jerrys.

Med vänliga hälsningar Kexis
Citera
2010-09-24, 00:08
Medlem
Jag har gjort fel. Hon också, men jag orkar inte ens bry mig om det.
Det är inte värt att ta upp. Jag har varit ett svin och jag skäms.

Men jag tackar för ditt inlägg, dock är det inget att jag vill göra.
Vill inte skrämma iväg henne. Älskar henne för mycket och kan inte leva utan hennes luft i mina lungor.
Citera
2010-09-24, 00:09
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexis
Det här inlägget är helt seriöst. Allt det här är det feministiska samhällets fel, och vad du gjorde är INTE fel!

Den enda som gjort något fel är din flickvän som kollat dina loggar på msn (hur sjuk får man vara?). Att cama med obetydliga internethoror är ungefär som att se på porr fast lite mer aktivt. Jag tycker helt klart att hon överreagerar och du ska ge henne en verbal avhyvling för att sedan gå tillbaka till att ligga sked och äta Ben & Jerrys.

Med vänliga hälsningar Kexis
Du har kanske inte uttryckt dig på det mest välformulerade sättet, men du har en poäng i din lilla porr-teori.

Att chatta med andra tjejer på internet är ju ingenting. Att det äcklar henne är inget du kan göra något åt, men du behöver inte klandra dig själv till fullo.

edit:
Citat:
Ursprungligen postat av nygaaard
Jag har gjort fel. Hon också, men jag orkar inte ens bry mig om det.
Det är inte värt att ta upp. Jag har varit ett svin och jag skäms.

Men jag tackar för ditt inlägg, dock är det inget att jag vill göra.
Vill inte skrämma iväg henne. Älskar henne för mycket och kan inte leva utan hennes luft i mina lungor.
Jag håller väl fast vid mitt inlägg, men det kanske kan göras ännu smidigare. Lägg stor vikt på att tjejerna på internet aldrig var mer än "någon tjej på internet".
Citera
2010-09-24, 00:13
Medlem
Colonials avatar
Lite ot: Finns det människor som hävdar att kolla porr är att vara otrogen? Har aldrig funderat över det tidigare och har flickvän och så haha
Citera
2010-09-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Du har kanske inte uttryckt dig på det mest välformulerade sättet, men du har en poäng i din lilla porr-teori.

Att chatta med andra tjejer på internet är ju ingenting. Att det äcklar henne är inget du kan göra något åt, men du behöver inte klandra dig själv till fullo.

edit:

Jag håller väl fast vid mitt inlägg, men det kanske kan göras ännu smidigare. Lägg stor vikt på att tjejerna på internet aldrig var mer än "någon tjej på internet".

Jag har berättat allt för henne och vi har pratat i många timmar.
Det som är värst att hur många gånger jag än säger att det aldrig kommer hända igen (och jag vet själv att det aldrig kommer göra det, varken på msn eller på riktigt) så kan jag inte göra något för att få henne att lita på det. Hon vill lita på det, men jag har förstört att tillit hon hade för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Colonial
Lite ot: Finns det människor som hävdar att kolla porr är att vara otrogen? Har aldrig funderat över det tidigare och har flickvän och så haha

Att jag kollar på porr har hon inte så stora problem med, men det här är annorlunda känner även jag nu. Jag pratar med tjejer jag lärt känna på msn och skriver att jag vill göra saker som jag gjort med min flickvän, att jag vill göra det med dom.

Även fast jag bara hittade på allt, så känner hon sig äcklad och jag förstår henne. Hade hon gjort samma sak och skrivit och kollat på pojkar hon känner via msn, hade jag nog varit lika som hon är nu. Det är vad jag tror i alla fall. Det hade känts hemskt.
Senast redigerad av nygaaard 2010-09-24 kl. 00:16.
Citera
2010-09-24, 00:39
Medlem
Låt mig gissa, du skriver den här tråden för att hon ska läsa?
Citera
2010-09-24, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Låt mig gissa, du skriver den här tråden för att hon ska läsa?

Hon är inte medlem på flashback, tror inte hon vet att den här sidan existerar.
Funderade länge innan jag skrev på att göra ett nytt konto för att skriva det här, men jag behövde skriva av mig NU. Det tar några dagar innan ett nytt konto bekräftats.

Att jag skriver med ett användarnamn som folk känner till är bara negativt för mig. Vänner och andra folk som kanske inte känner mig kanske läser och får fel uppfattning om mig. Kanske mina vänner lämnar mig? Kanske folk jag möter på stan tänket "fan vilket svin, usch". Ändå skrev jag med mitt användarnamn. Jag skiter helt enkelt i det. Lämnar dom mig så lämnar dom mig, folk får tänka vad dom vill. Det som betyder något är min flickvän. Jag behöver ingen annan. Ville bara skriva av mig, inget annat.
Citera
2010-09-24, 00:43
Medlem
hur lyckades du, med hjalp av chattande, fa en massa brudar att webcamporra utan att erbjuda ngt i utbyte?

varfor har du ens flickvan om du kan gora ngt sadant? for mig ar du ett geni!
Citera
2010-09-24, 09:01
Medlem
Finns ett bra ordspråk...

Man saknar inte kon förrän båset är tomt.

Du låter lite som alla kändisar som fastnat med fingrarna i knarkburken. De ångrar sig också hela bunten och tar allesammans gigantiska avstånd mot det de gjorde fem minuter tidigare... dvs knarka. Då kommer allt snack om att knark är fel, att de har gjort ett misstag, att allt är ett missförstånd och yada yada yada. Vilket självklart är rent skärt skitsnack med tanke på deras aggerande. Det dessa människor ångrar är inte att de knarkat utan att de blivit påkommna. Jag tror att samma sak gäller för dig. Du ångrar egentligen inte att du satt och sexchattade och kollade på tjejer över cam... jag tror du ångrar dig för att du blev påkommen... för helt ärligt... om hon inte kommit på dig så skulle du inte slutat eller hur?

Hur skulle du själv reagera om det var din tjej som gjorde samma sak mot dig? Att hon hade grova sexchatter där hon berättade vad hon ville göra med den andra killen, hur hon ville känna honom glida in på både det ena och andra stället... och santidigt satt och tittade på hans runkade i cammen? Skulle du bara säga. Det är OK älskling, jag ser inte det du gör som otrohet så det är bara att fortsätta...

Av någon anledning tror jag att du skulle reagera på i stort sett samma sätt som din tjej gjort nu.
Citera
2010-09-24, 09:06
Medlem
Hemgurkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av el capitan
hur lyckades du, med hjalp av chattande, fa en massa brudar att webcamporra utan att erbjuda ngt i utbyte?

varfor har du ens flickvan om du kan gora ngt sadant? for mig ar du ett geni!

TS är ett geni! Han kan starta eget företag och tjäna stålar på att Coacha folk med hur man får av kläderna på tjejer i MSN!
Citera
2010-09-24, 09:19
Medlem
xertions avatar
Självklart är det inte särskilt schysst att råragga på folk över internet genom att berätta hur gärna man vill knulla med dom.

Du har gjort fel TS och det är bra att du inser det. När jag läser ditt inlägg så känns det som om det var min flickvän som skrev det. I vintras kom jag på henne att hon hade haft en fling över internet med någon kille där de skrev hur kåta och sexiga de var och hur de ville knulla med varandra.

Är det rätt när en flickvän gör det här? Självklart blir man extremt sårad när man inser att ens käresta sitter och raggar på någon annan. Det är ju fortfarande otrohet. Hon var deprimerad under den perioden och sökte antagligen någon form av bekräftelse på internet hos någon nisse.

Hon hade inte heller sett det som otrohet innan jag kom på henne och hon såg att jag blev väldigt sårad. Vi hade en lång tuff period efter det och vi tog även "en paus" ifrån varandra i några veckor bara för att få lite avstånd och känna efter.

Nu är dock förhållandet underbart igen; vi tog oss igenom hela den där perioden och vi pratade väldigt väldigt mycket om allting. Det låg kvar i bakgrunden i många månader och under vardagliga gräl så kom det ofta upp igen; så var beredd på det men om ni älskar varandra och om ni kämpar på så löser ni det. Du är precis som du säger antagligen inte "den otrogna typen" och menade inte att vara otrogen då internet är en liten gråzon.

Men min personliga åsikt är att det är otrohet och jag förstår din flickväns känslor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in