2020-02-04, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
snacka om tolerans, i måndags åt jag 10mg xanor, kände ingenting förutom trötthet. blev inte bäng det minsta. nu senaste har jag satt i mej över 20 ikto igår och idag. Känner ingenting. dricker dessutom rom och bärs till....

vafan när går toleransen ner????
Det jag fått förklarat för mig är att ikto har ett "tak" så om man tar för många blir man inte benzad.
Citera
2020-02-05, 20:00
Medlem
Bullsquids avatar
exakt såhär ser det ut för mig nu! började dagen med 5 st 2 mg Ikto och sedan 2 mg sub och 7 xanor.... några shottar sprit för att kicka igång. ingen som helst effekt. tog nyss 5 st xanor till och blandade en Ikto med lite mer sub. känner fortfarande inget.

igår tog jag en hel karta lorazepam och ännu mer Ikto utan att känna något samt både 40 mg oxy sedan sub eftersom inget hände.
hände inget då heller så vet fan inte vad detta är för sjuk mega tolerans mot ALLT! en av mina vänner är för detta sjuksköterska och ambulanssjukvårdare som kan det mesta om medicin hon tycker också det är väldigt konstigt .
Citera
2020-02-08, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
exakt såhär ser det ut för mig nu! började dagen med 5 st 2 mg Ikto och sedan 2 mg sub och 7 xanor.... några shottar sprit för att kicka igång. ingen som helst effekt. tog nyss 5 st xanor till och blandade en Ikto med lite mer sub. känner fortfarande inget.

igår tog jag en hel karta lorazepam och ännu mer Ikto utan att känna något samt både 40 mg oxy sedan sub eftersom inget hände.
hände inget då heller så vet fan inte vad detta är för sjuk mega tolerans mot ALLT! en av mina vänner är för detta sjuksköterska och ambulanssjukvårdare som kan det mesta om medicin hon tycker också det är väldigt konstigt .

Är allting apoteksvaror?
Citera
2020-02-26, 20:10
Medlem
Bullsquids avatar
nä apoteksvaror är väl det mesta utan de serbiska blå xanoren, men xanor är ju en apoteksvara om du mena så. ikto syftar på iktorivil som också finns mot epelepsi i apoteken
Senast redigerad av Bullsquid 2020-02-26 kl. 20:14.
Citera
2020-02-26, 20:12
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnusgropeN45
Det jag fått förklarat för mig är att ikto har ett "tak" så om man tar för många blir man inte benzad.

nej. sub du tänker på där.
Citera
2020-02-26, 20:25
Medlem
Tripportreats avatar
Det är så det blir när man käkar benso som lösgodis, håller man sig till någorlunda medicinska doser så går toleransen upp lite efter ett tag men det slutar inte fungera

Benso ska inte användas i russyfte, då tappar man effekten.

//Tripportreat
Citera
2020-02-27, 12:07
Medlem
Bullsquids avatar
NU har toleransen äntligen gått ner. Sedan jag bytte ut ikto och xanor mot stesolid och suben mot palexia så får jag rus och noddar hårt varje dag igen
Lika bra eftersom stesoliden har mycket skönare rus än xanor enligt mig. älskar muskelavslappningen osv
Citera
2020-02-27, 12:42
Medlem
yournotlikemes avatar
Låter jävligt skumt. Jag är en utav de som inte heller får någon direkt bra effekt av Klonazepam. Jag kan ta fem stycken 2or och knappt känna någonting medans vissa jag känner nästan tycker 2mg är för mycket. Det kan ju vara så för dig också.

Har aldrig hört om Alprazolam Kern Pharma och hur kvalitén är på dem så kan inte uttala mig men det låter ju som att du fått dåliga produkter.

Du nämnde inte om du hade någon tolerans sedan innan? Har du inte det är det definitivt dåliga produkter.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in