2010-09-24, 22:56
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Snorta klona går utmärkt, sitter själv och funderar på haldol då jag så jävla mycket "stim" och röster...

PM:a ang Haldol.

Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Om det är svårt att få tummen ur och är nedstämd etc. så finns det starkare anti-dep att få tag i, som ur TCA-gruppen.

För övrigt är 4-FMA inte mycket att hänga i granen....

Varför då?

Läst lite om det och det ska vara som en mildare variant av amfetamin...
Citera
2010-09-24, 23:08
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Varför då?

Läst lite om det och det ska vara som en mildare variant av amfetamin...

Blev lite piggare när jag injicera det, 300mg, men inte mer än av 100mg efedrin+200 koffein...
Citera
2010-09-24, 23:10
Avslutad
Jag får inte heller nått rus på hur mycket Iktorivil som helst. Jag har ätit 4 mg i ca 8 år. Men när jag åt 100 st, alltså 200 mg så somnade jag bara o vaknade ca 5 timmar senare, något snurrig i huvudet.
Citera
2012-01-17, 11:47
Medlem
zWinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM

Nu är det så att det var ett bra tag sedan denna tråd var i rörelse så att säga.
Jag har själv exakt samma problem MicrograM.
Blir brutalt frustrerad och mer ångestfylld utav detta.
Har ätit de flesta olika benzo under en halvlång tid. Fungerade klockrent, sedan efter jag haft "cold turkey" två gånger för att gå av dom, så har allt slutat fungera.

Nu undrar jag, hur länge hade du uppehåll?
Fungerar dom nu?
Jag har över 350st 2or stess, blir nästan så frustrerad att jag vill slänga i mig allt.

Jag har en massa alimemazin samt theralen hemma, men det är inget man riktigt är produktiv på.

Hur löste du ditt problem?

Mvh.
Citera
2012-01-18, 01:19
Medlem
bulan82s avatar
Håller med . dock tycker jag bättre om iktrovil än flunisar. vet inte varför men den senaste tiden så biter dom inte på mig . kastade i mig 15 st och några lyrica plus drack grape. kändes som jag ätit 10 mg stess typ
Citera
2012-01-18, 11:44
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zWink
Nu är det så att det var ett bra tag sedan denna tråd var i rörelse så att säga.
Jag har själv exakt samma problem MicrograM.
Blir brutalt frustrerad och mer ångestfylld utav detta.
Har ätit de flesta olika benzo under en halvlång tid. Fungerade klockrent, sedan efter jag haft "cold turkey" två gånger för att gå av dom, så har allt slutat fungera.

Nu undrar jag, hur länge hade du uppehåll?
Fungerar dom nu?
Jag har över 350st 2or stess, blir nästan så frustrerad att jag vill slänga i mig allt.

Jag har en massa alimemazin samt theralen hemma, men det är inget man riktigt är produktiv på.

Hur löste du ditt problem?

Mvh.
Hur länge har du haft uppehåll? Senaste gången jag klippte mitt (bland)missbruk som bland annat innefattade ganska höga doser benso dagligen (6-8 mg Klonazepam och/eller Alprazolam på det. Oftast även andra bensos såsom Diazepam.) fanns min tolerans kvar en bra stund. Cirka 6-7 veckor efter sista intag på CTn intog jag totalt 5-6 mg spanska apoteks Alprazolam under ett dygn vilket bara gjorde mig lugn (hade vrålångest vid intaget). Jag intog först 1½ tab, 3 mg, då jag trodde det skulle räcka. Intog även under ett par dagar 10-12 Iktorivil 2 mg från apoteket utan nämnvärd effekt.

Dock är Diazepam (Stesolid/Valium) är en ganska så svag bensodiazepin. I synnerhet om man knaprat tyngre bensos en tid. Ingen benso man egentligen ska "mäta" sin tolerans med alltså..
Senast redigerad av Mandic! 2012-01-18 kl. 11:49.
Citera
2012-01-19, 18:51
Medlem
Hur många dagar i rad kan man käka 6-8 iktorivil innan man behöver en paus.
Citera
2012-01-20, 10:12
Medlem
zWinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Hur länge har du haft uppehåll? Senaste gången jag klippte mitt (bland)missbruk som bland annat innefattade ganska höga doser benso dagligen (6-8 mg Klonazepam och/eller Alprazolam på det. Oftast även andra bensos såsom Diazepam.) fanns min tolerans kvar en bra stund. Cirka 6-7 veckor efter sista intag på CTn intog jag totalt 5-6 mg spanska apoteks Alprazolam under ett dygn vilket bara gjorde mig lugn (hade vrålångest vid intaget). Jag intog först 1½ tab, 3 mg, då jag trodde det skulle räcka. Intog även under ett par dagar 10-12 Iktorivil 2 mg från apoteket utan nämnvärd effekt.

Dock är Diazepam (Stesolid/Valium) är en ganska så svag bensodiazepin. I synnerhet om man knaprat tyngre bensos en tid. Ingen benso man egentligen ska "mäta" sin tolerans med alltså..

Så med andra ord hjälpte ditt uppehåll på 6-7 veckor en aning, men inte speciellt mycket?
Jag har haft uppehåll i 3 veckor så det säger ganska mycket. Men varför just en dag så pang, får jag ingen effekt av något.
Åt 25st 0.5or Ikto och kände av ett litet lugn.

Hur länge ska jag vara utan benzos?
För dom gör verkligen mitt liv positivt, jag har riktigt agressioner emot de mesta, för att ingen förstår en. Har varit med om 2st brutala skallskador och alla tror att jag ska fungera normalt.
Fick utskrivet 100 pack med 50mg tramadol, yeeey, det kan jag äta som går på Effexor

Vad är ditt råd till mig?
Jag behöver något för att lugna ned mig ibland, då det verkligen ryker ur öronen på mig av ilska, även fast jag håller det inom mig. Tar inte ut det på människor - och då byggs det upp mer och mer. Samt nu när benzos har slutat fungera, en ännu mer ilsken person.
Citera
2012-03-29, 16:29
Medlem
Bullsquids avatar
snacka om tolerans, i måndags åt jag 10mg xanor, kände ingenting förutom trötthet. blev inte bäng det minsta. nu senaste har jag satt i mej över 20 ikto igår och idag. Känner ingenting. dricker dessutom rom och bärs till....

vafan när går toleransen ner????
Citera
2012-03-29, 17:16
Medlem
tja tänkte röka några fm då indrar om nån vet om det syns på urinprov ska nämligen pissa på måndag pz
Citera
2012-03-30, 11:01
Bannlyst
hehe, det som är trist med benso. Det går snabbt att bygga tolerans men segt att bli av med den.
mitt råd: införskaffa lite benzostickor (finns att beställa lite varstans på internet och kostar inte alls mycket)
testa en sticka i veckan och se om det visar positivt för benzo.
Gör det det, testa nästa vecka osv.

den dagen du pissar rent, vänta ytterligare 2-3 veckor så har nog toleransen sjunkit någotsådär, kanske inte till noll då du var ung oerfaren och färsk. Men ganska mycket iallafall =)

Så gör jag iallafall när jag vill känna av mer, på mindre mängd och känner att toleransen skenat iväg en aning, och det funkar bra. =)
Citera
2012-03-30, 12:11
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
snacka om tolerans, i måndags åt jag 10mg xanor, kände ingenting förutom trötthet. blev inte bäng det minsta. nu senaste har jag satt i mej över 20 ikto igår och idag. Känner ingenting. dricker dessutom rom och bärs till....

vafan när går toleransen ner????

Att sluta äta såna doser hjälper nog ska du se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in