2010-09-23, 10:52
Medlem
DanteAlighieris avatar
När jag satt på en youtube-video och sedan sitter på Flashback så hackar videon varje gång jag laddar en ny Flashbacksida. Så är det för alla sidor tillsammans med youtube.

Vad är felet?

Om moderator tycker att denna tråden passar bättre i youtube-tråden så ber jag om ursäkt, det är ju trots allt inte enbart ett problem med youtube.
Citera
2010-09-23, 10:54
Medlem
legionize182s avatar
Det är antagligen din dator som inte klarar av att ha uppe både YouTube och andra sidor samtidigt.

Jag föreslår att du testar annan webbläsare.
Citera
2010-09-23, 10:55
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legionize182
Det är antagligen din dator som inte klarar av att ha uppe både YouTube och andra sidor samtidigt.

Jag föreslår att du testar annan webbläsare.

Det har fungerat innan. Så varför skulle inte datorn klara av det helt plötsligt?
Citera
2010-09-23, 10:58
Medlem
legionize182s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det har fungerat innan. Så varför skulle inte datorn klara av det helt plötsligt?

Kan ha med din historik att göra. Testa att rensa den då historiken kan sakta ner ens webbläsare betydligt.
Citera
2010-09-23, 19:40
Medlem
är det så svårt att testa med en annan weblässare ? om det är så jobbigt så förslår jag dig att sitta och lyssna på dina låtar medan det laggar .
Citera
2010-09-23, 20:35
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarinho
är det så svårt att testa med en annan weblässare ? om det är så jobbigt så förslår jag dig att sitta och lyssna på dina låtar medan det laggar .

Det är inte speciellt svårt. Men anledningen till att jag söker mig hit är för att jag har ett problem som jag vill ha en lösning på. Om Ni ska komma med destruktiv kritik kan ni lika gärna låta bli att skriva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in