2010-09-21, 13:16
Medlem
Söker en tjej från Säffle och de filmer hon medverkat i. Jag vet att hon hette Ann-Louise Hansén på den tiden och blonderade håret flyttade till USA någon gång på 80-talet. Där gjorde hon några eller ett flertal hårdporrfilmer innan hon kom tillbaks till Säffle för att sedan flytta till stockholm under 90 talet. Jag vedt också att hon därefter var med i någon talkshow med ev Ashberg för att prata om sina erfarenheter. Jag skulle gärna skulle vilja komma över dessa filmer eller få lite information om det är någon som vet något mer om henne, det hon gjorde eller vad hon nu gör eller finns. Jag kände henne ytligt då jag själv kommer från Säffle men har sedan länge ingen relation med någon därífrån så att börja i den änden är inget alternativ. Jag har träffat på henne som hastigast på en buss en gång för längesedan här i sthlm. Har googlast, sökt lite bland trådarna här och även använt sökfunktionen men jag hittar inget. Skall tillägga att jag själv är en av få som inte har facebook så den vägen är heller inte möjlig för mig. Sätter mitt hopp till er här. Om jag får lite napp här kan jag bjuda på lite mer skvaller...kring henne mfl.
Citera
2010-09-21, 13:26
Medlem
SilverTips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noviskis
Söker en tjej från Säffle och de filmer hon medverkat i. Jag vet att hon hette Ann-Louise Hansén på den tiden och blonderade håret flyttade till USA någon gång på 80-talet. Där gjorde hon några eller ett flertal hårdporrfilmer innan hon kom tillbaks till Säffle för att sedan flytta till stockholm under 90 talet. Jag vedt också att hon därefter var med i någon talkshow med ev Ashberg för att prata om sina erfarenheter. Jag skulle gärna skulle vilja komma över dessa filmer eller få lite information om det är någon som vet något mer om henne, det hon gjorde eller vad hon nu gör eller finns. Jag kände henne ytligt då jag själv kommer från Säffle men har sedan länge ingen relation med någon därífrån så att börja i den änden är inget alternativ. Jag har träffat på henne som hastigast på en buss en gång för längesedan här i sthlm. Har googlast, sökt lite bland trådarna här och även använt sökfunktionen men jag hittar inget. Skall tillägga att jag själv är en av få som inte har facebook så den vägen är heller inte möjlig för mig. Sätter mitt hopp till er här. Om jag får lite napp här kan jag bjuda på lite mer skvaller...kring henne mfl.

Även om du inte har facebook kan du väl avgöra om det här är tjejen du söker eller inte:

http://www.facebook.com/annlouise.hansen

I så fall är det ju lite humor att hon som favoritmusik listar Back to the 80s
Senast redigerad av SilverTip 2010-09-21 kl. 13:49.
Citera
2010-09-22, 11:57
Medlem
Opps man är ju riktigt amatör här och då jag inte såg mitt förra ämne så råkade jag posta en liknande dubblett...skal se om jag kan ta bort den....
Hur som helst..den där bilden har jag redan sett...men jag tror inte det är hon...det är jag nästan 100 på. Nog för att plastikkirurgi mm kan göra en hel del nuförtiden men nej....får ingen som helst känslka för att det skulle vara hon och jag känner inte igen henne. Tack ändå...
Citera
2010-09-23, 00:38
Medlem
Real Istes avatar
Fortsättningen i denna tråd då?
(Från tråden: "Porrfilsaktris från säffle...vilka filmer var hon med i?", 2010-09-22 14:36)

Intresse väktes..
Kollade Facebook och fann en med ovan nämnda namn
http://www.facebook.com/profile.php?id=1016312986

En person som tydligen lämnade Tegnérskolan (högstadium? Säffle?) 1980 och bilden säger "blondin".

Sök upp en kompis som har Facebook och be att få ta en titt. Kanske är det rätt person.

(ordning återställd)
Citera
2010-09-24, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Real Iste
Fortsättningen i denna tråd då?
(Från tråden: "Porrfilsaktris från säffle...vilka filmer var hon med i?", 2010-09-22 14:36)

Intresse väktes..
Kollade Facebook och fann en med ovan nämnda namn
http://www.facebook.com/profile.php?id=1016312986

En person som tydligen lämnade Tegnérskolan (högstadium? Säffle?) 1980 och bilden säger "blondin".

Sök upp en kompis som har Facebook och be att få ta en titt. Kanske är det rätt person.

(ordning återställd)

Underbart...och tack Real Iste! Hon är funnen.....nu återstår bara att luska ut vilka filmer hon medverkat i. Jag vill se för jag har nämligen legat med både henne och hennes mindre fagra syster. Men om man nu betänker dagens utseende så måste man nog motvilligt erkänna att även Ann-Louise är hårt märkt av tiden och de "kukar hon sugit"
Hur kan man skaffa sig ett fejk facebook för att luska vidare??? Jag kan inte ha Facebook av relationsskäl...
Senast redigerad av noviskis 2010-09-24 kl. 13:11. Anledning: felskrivet i meddelande
Citera
2010-09-25, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noviskis
Jag kan inte ha Facebook av relationsskäl...

Galen flickvän och en massa älskarinnor eller?

Hoppas du postar vidare här nu hittar henne, mycket intresserad jag med..

Puss & Kram på er Säfflisar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in