Jag får dagligen upp en stor ruta som verkar fishy. Det är då en Avast ruta med gul överkant som säger att mitt antivirus snart går ut. Man kan få OTROLIGA 50 % rabatt etc etc. Mycket fiskigt enligt mig.
"Your free antivirus will expire soon"
- Your verison is obsolete - a new version is available
Sedan saknar Avast loggan det sista t:e innan utropstecknet. Jag använder Avast för övrigt.
låter skumt, har installerat avast5 på farsans burk och om han hade sett nåt sånt så hade jag fått veta det.... ta en skärmdump och skicka upp den till fuskbugg.se
Jag får dagligen upp en stor ruta som verkar fishy. Det är då en Avast ruta med gul överkant som säger att mitt antivirus snart går ut. Man kan få OTROLIGA 50 % rabatt etc etc. Mycket fiskigt enligt mig.
"Your free antivirus will expire soon"
- Your verison is obsolete - a new version is available
Sedan saknar Avast loggan det sista t:e innan utropstecknet. Jag använder Avast för övrigt.
Är detta på riktigt?
Jag får också upp den där rutan. På två datorer. Och tror att det är på riktigt. Men vad vet jag?
hmm låter som en olaglig nyckel från någon helt annan sida! men tänk på att även om du kör Med icke nyckel från Avast så blockas Den + att dom ger dig inte Senaste updates,
Har jag gjort nåt dumt nu?? Det kom upp att min gratis premunation på 30 dagar gått, så jag bara fyllde i min hotmail adress och så har jag visst gratis ett år. Fel eller?
Har jag gjort nåt dumt nu?? Det kom upp att min gratis premunation på 30 dagar gått, så jag bara fyllde i min hotmail adress och så har jag visst gratis ett år. Fel eller?
du kan säkerligen använda avast gratis så länge dom har en gratisvers
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!