Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2010-09-21, 11:59
  #97
Medlem
Hej alla besvikna och sura förlorare!

Ni kan inte ta nederlaget på ett demokratiskt sätt.

Visst finns det många hönshjärnor, men att ni var så många, gör mig förvånad.

Nu kacklar ni och börjar bli djävligt tröttsamma, och slutar ni inte utan fortsätter att störa, får vi nacka er.

Kommunister, AFA och annat pack, hör hemma på soptippen.....
Citera
2010-09-21, 12:50
  #98
Medlem
Falcãos avatar
Att han behandlade Åkesson på samma sätt som övriga partiledare har jag inga problem med men jag har lite svårt att se vad Luuk hade där att göra överhuvudtaget. Måste det spexas och skämtas om allt? Känns som att tv inte har någon tilltro till att svenska folket tycker att politik i sig är tillräckligt intressant utan det måste förvandlas till något jippo. Samma sak i fyran med deras jävla Peter Jidhe.
Citera
2010-09-21, 14:59
  #99
Medlem
FritzDaCats avatar
''Vadå, borde Luuk ha slagit Jimmie Åkesson i ansiktet?'', sa Henrik Torehammar i P3 idag angående kritiken.
Citera
2010-09-21, 15:07
  #100
Medlem
Trinnits avatar
Jag tyckte att Luuk var trevlig. Lite virrig är han väl alltid, men det var inte hans jobb att leda någon djuplodande politisk debatt.
Tyckte att han var en av få som betedde sig sympatiskt mot Åkesson, också.

Tröstbordet var dock lite fånigt, men det verkade han glömma bort när valvakan kom igång.
Nej, då störde det mig mer att precis alla frågor kretsade kring det "rasistiska, högerextrema partiet" som tog plats i riksdagen, och att man fick höra samma svar femhundra gånger. Inte så nyanserat, även om jag givetvis förstår att SD var kvällens huvudnyhet.
__________________
Senast redigerad av Trinnit 2010-09-21 kl. 15:11.
Citera
2010-09-21, 15:09
  #101
Medlem
wonderlands avatar
Tyckte inte han tillförde något, störde mig mest på honom (nej inte för att han försökte lattja med partiledarna utan för att han inte var rolig) och det där barnsliga tröstbordet. Skrattade till dock några gånger, men det var tack vare Bildt och inte Luuk.
Citera
2010-09-21, 16:04
  #102
Medlem
dodeesoss avatar
Tyckte det var roligt när Luuk klämde sig förbi alla säpovakter efter att blivit ratad av Reinfeldt på väg för att möta upp resten av alliansledarna.
Han sa något i stil med:
- Ojojoj, får se om jag tar mig förbi alla biffiga pojkar här...
Han fastnade lite på en av statsministerns livvakter och sa:
- Hej på dig du!!
Vakten i fråga tappade sitt pokerfejs och sken upp som skolpojke och klämde fnittrande ur sig:
-Heh hej hejhejhej....

Tyckte jag var roligt iaf.

I övrigt fattar jag inte vad folk kan vara upprörda över. Ok om Luuk hade drämt handen i Adolf..eller Jimmie heter han ju och sagt
-Hejsan svejsan din gamle ökenräv...

Fan va folk beter sig skitnödigt ibland!
Citera
2010-09-21, 19:51
  #103
Medlem
Douloss avatar
Aldrig hört Lars Ohly så sur när Kristian Luuk sa att Vänstperpartiet var det minsta partiet just nu.
Citera
2010-09-21, 21:55
  #104
Medlem
Kurrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfbitch
Tycker att Luuk var asbra igår, han gjorde sitt jobb och det var avslappnat, underhållande. Skönt att någon under gårdagen inte tog någon form av ställning
Håller med. Tanken att han skulle bli kritiserad för att skämta för mycket eller bete sig pinsamt slog mig inte en enda gång.
Citera
2010-09-21, 23:44
  #105
Medlem
HighschoolDropouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.TerreBlanche
Instämmer att han gjorde ett proffsigt jobb. Jäkligt bra respektfullt/fördomsfritt bemötande av alla som kom in.

Det är inte sant. Till SD ställde han en fråga ang de låga kvinnoantaqlet i partiet. Men hansa inte ett ljud om att S just hade gjort sitt sämsta val sedan 1914.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback