2010-09-20, 14:33
Medlem
Loquitas avatar
Mjo, så ligger det till.
Med mitt riktiga nick hade jag ett hushmailkonto. Efter ett tag slutade jag använda den adressen och bytte. Inga problem sålänge jag hade automatisk inloggning här på FB. För ett tag sedan fick jag virus på den datorn men efter formateringen kommer jag ju såklart inte in här längre..

Är det kört att på något sätt få tillbaka min gamla användare eller kan jag på något sätt bevisa att det nicket är mitt?
Citera
2010-09-20, 15:22
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Det är kört. Utan giltig regmail kan inget nytt lösenord skickas ut, och det finns ingen realistisk möjlighet att manuellt administrera alla frågor av den här typen. Tyvärr.
Citera
2010-09-20, 21:13
Medlem
Loquitas avatar
Jaha..

Men det är ok att jag tar t.ex.min gamla avatar eller signatur?
Jag kan ju inte klaga på mig själv direkt
Citera
2010-09-20, 21:14
Medlem
listigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Jaha..

Men det är ok att jag tar t.ex.min gamla avatar eller signatur?
Jag kan ju inte klaga på mig själv direkt

Ja, det kan du använda.
Citera
2010-09-20, 21:55
Medlem
Loquitas avatar
Ok, tack för svar!
Citera
2010-09-20, 23:48
Medlem
soulreapers avatar
Kan även vara bra att du gör som micke gjorde när han gick ifrån IKH till M.Skillt och skriva i signaturen att detta konto ersätter ... där ... då är ditt gamla användarnamn, detta för att underlätta i de trådar du kommer att fortsätta diskutera i...
Citera
2010-09-20, 23:51
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Kan även vara bra att du gör som micke gjorde när han gick ifrån IKH till M.Skillt och skriva i signaturen att detta konto ersätter ... där ... då är ditt gamla användarnamn, detta för att underlätta i de trådar du kommer att fortsätta diskutera i...

Inte bara underlättar! det stoppar en bann ifall han vill fortsätta i samma trådar som innan!
Citera
2010-09-20, 23:56
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mhael
Inte bara underlättar! det stoppar en bann ifall han vill fortsätta i samma trådar som innan!
Jaja, detaljer detaljer...
Citera
2010-09-21, 08:20
Medlem
Loquitas avatar
Hon !

Men jag vet inte.. kanske ska börja om på nytt med detta konto. Inte för att jag är en "dödsknarkarnazist" eller har skrivit skumma saker med det andra kontot men iaf.. Tål att tänkas på. Börja om på ny kula s.a.s!

En annan sak jag kom att tänka på, IP-adressen! Mods, kan ni inte se på det sättet att det är jag?
Citera
2010-09-21, 10:35
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Hon !

Men jag vet inte.. kanske ska börja om på nytt med detta konto. Inte för att jag är en "dödsknarkarnazist" eller har skrivit skumma saker med det andra kontot men iaf.. Tål att tänkas på. Börja om på ny kula s.a.s!

En annan sak jag kom att tänka på, IP-adressen! Mods, kan ni inte se på det sättet att det är jag?

Även om de kollar på IPadressen så kan det lika gärna vara en familjemedlem, eller en vän som passar huset. Osannolikt, ja, men jag vill bara poängtera att du nog inte kan få tillbaka kontot...
Citera
2010-09-22, 10:27
Medlem
Loquitas avatar
Ok, men om jag nu skriver att "Detta konto ersätter blablabla.." så är det ok att skriva i samma trådar som förut utan att bli bannad?

(fan, med min gamla hade jag tillräckligt med postcount så att jag kunde läsa och skriva överallt.. )
Citera
2010-09-22, 11:33
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ok, men om jag nu skriver att "Detta konto ersätter blablabla.." så är det ok att skriva i samma trådar som förut utan att bli bannad?

(fan, med min gamla hade jag tillräckligt med postcount så att jag kunde läsa och skriva överallt.. )

Jag är nästan helt säker, men kolla med mod först!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in