2010-09-22, 13:37
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Ok, men om jag nu skriver att "Detta konto ersätter blablabla.." så är det ok att skriva i samma trådar som förut utan att bli bannad?

(fan, med min gamla hade jag tillräckligt med postcount så att jag kunde läsa och skriva överallt.. )
Citat:
Ursprungligen postat av regel 1.07
Det kan finnas godtagbara orsaker till att ha multipla konton, men det är inte tillåtet att ha flera användare som diskuterar exakt samma frågor om man inte är öppen med det.
Iom att du är öppen med att du är samma person som ligger bakom det andra kontot så tolkar jag det som att det inte ska vara några problem eftersom att du är öppen med det...200 poster går rätt snabbt att skriva och 6 månader är inte speciellt lång tid...
Citera
2010-09-22, 14:01
Medlem
Loquitas avatar
Tackar för svaren och hoppas att de stämmer

För mig verkar det inte gå så snabbt då jag är mer av en läsare men skitsamma, det ordnar sig!
Citera
2010-09-22, 14:13
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Det stämmer. Ett av nyckelorden i regel 1.07 är 'missbruk', vilket du knappast lär göra dig skyldig till. Vill du ändå vara aktiv i samma tråd som du varit med ditt gamla konto så ska du egentligen bara se till att inte backa upp dig själv eller på något annat sätt skriva saker som kan få folk att tro att fler personer står för en åsikt än vad det i själva verket gör.

Att du startat den här tråden innebär dessutom att risken får ses som ännu mindre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in