Nån som testat någon av tobaksalternativen på NaturensDroger?
Ifall ni har det skulle jag uppskatta en liten smakrecension och namnet på produkten/produkterna.
Håller nämligen på att sluta att röka (cigaretter förstås, inte cb). Jag gillar inte så värst mycket att röka ur något verktyg heller, gillar joppen. Och så vore det ju ett plus att kunna feströka, ett jävligt stort plus faktiskt.
Kör man blötläggnings metoden på tobaken, försvinner då verkligen allt nikotin från tobaken ?
jag har testat det är typ bara löv man röker men jag tycker perssonligen att det är lite godare än tobak men du får ju fortfarande i dig käran, det luktar konstigt och det brann upp snabbare har jag för mig.
vi köpte et stor pack emd lite olika tobaks alterna tiv, lupulin, någon goja och salvia jag vet inte om dom har kvar paketet men det går ju att köpa löst annars.
men salvia lupulin o gojan är inte direkta alternativ till tobak gojan smakade så jävla äckligt !! Salvia och lupulin kan man få effekter av jag tror man vart lite segare av gojan oxå....
Slickepinnar är ett bra alternativ till tobak tycker jag... Visserligen kan det kanske se lite småbögigt ut för en vuxen karl att ha en slickepinne i käften men vem bryr sig??
Slickepinnar är ett bra alternativ till tobak tycker jag... Visserligen kan det kanske se lite småbögigt ut för en vuxen karl att ha en slickepinne i käften men vem bryr sig??
Har provat men det är så jävla svårt att få eld på skiten.
Seriöst - finns det "ofarligare" tobak, dvs med samma nikotonhalt men mindre tjära och annat mäck?
Jag testa bidis för några år sen. Köpte några paket på camden market i london. Skulle rökas som ersättning för cigaretter, och vara ofarliga för hälsan. Men jag vet inte riktigt.. skit smaka det iallafall.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!