• 1
  • 2
2010-09-19, 19:08
Medlem
Är ingen nybörjare inom benzo men just flunizar är jag grön på. Undrar därför hur länge ruset sitter i hos dom.
Alltså inte hur länge dom sitter i blodet.

Mvh
Citera
2010-09-19, 19:10
Medlem
narkis avatar
Upplever bara att dom sitter i 3timmar typ, MAX 4 :S
Citera
2010-09-19, 19:12
Medlem
Kristofer.s avatar
Ja längre än 4timmar är det inte iallafall.
Citera
2010-09-19, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Ja längre än 4timmar är det inte iallafall.

Du tror inte man kan förlänga ruset lite me nån öl?

Jag minns att när jag tog xanor på kvällen förr som också ska vara korttids verkande, så kände jag mig bakflöddrad dan efter.
Senast redigerad av baconeater 2010-09-19 kl. 19:21.
Citera
2010-09-19, 19:22
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baconeater
Du tror inte man kan förlänga ruset lite me nån öl?

Jag minns att när jag tog xanor på kvällen förr som också ska vara korttids verkande, så kände jag mig bakflöddrad dan efter.

Snarare förstärka, och inte förlänga. Vill du förlänga får du nog poppa fler piller då ruset börjar lägga sig.
Citera
2010-09-19, 19:25
Medlem
Ok tack för svaren.
Citera
2010-09-19, 20:20
Medlem
4-5 timmar skojar ni eller äter ni två stycken då ?

äter man 5-10st kan du räkna med hela dagen/kvällen har du en burk/kartong så kan det försvinna dagar

ett exempel ja hade obegränsad tillgång till roppar när de var receptfria i tjeckien på nittiotalet
hyrde en film gick upp i kvart/lägenhet med en kasse roppar sen efter tre dygn går ja tillbaka till kiosken och ägaren ber om försenings avgift ..ja surar till o säger typ vafan det var igår ja hyrde den ,, ägaren blir tillslut tvungen att visa hyres kvittot och dagens tidning för att ja skulle fatta

svaret blir alltså beror på hur många du äter.
Citera
2010-09-19, 20:41
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trocaderos
4-5 timmar skojar ni eller äter ni två stycken då ?

äter man 5-10st kan du räkna med hela dagen/kvällen har du en burk/kartong så kan det försvinna dagar

ett exempel ja hade obegränsad tillgång till roppar när de var receptfria i tjeckien på nittiotalet
hyrde en film gick upp i kvart/lägenhet med en kasse roppar sen efter tre dygn går ja tillbaka till kiosken och ägaren ber om försenings avgift ..ja surar till o säger typ vafan det var igår ja hyrde den ,, ägaren blir tillslut tvungen att visa hyres kvittot och dagens tidning för att ja skulle fatta

svaret blir alltså beror på hur många du äter.

på 5-10st så är man inte flöddrig en hel dag, det är jag inte ens på diazepam som har jääävlig lång halveringstid, om jag tar när jag vaknar, vi säger runt 10 på morgonen, då är jag lååångt ifrån flöddrig på kvällen, även om jag käkar riktigt höga doser.

Man måste fylla på för att hålla sig flöddrig hela tiden, det gäller samma sak med Flunitra, men själva effekten man känner av sitter inte i spec längre på flunitra, men sen bör det påpekas att halveringstiden är ju olika för alla med.
Citera
2010-09-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narki
på 5-10st så är man inte flöddrig en hel dag, det är jag inte ens på diazepam som har jääävlig lång halveringstid, om jag tar när jag vaknar, vi säger runt 10 på morgonen, då är jag lååångt ifrån flöddrig på kvällen, även om jag käkar riktigt höga doser.

Man måste fylla på för att hålla sig flöddrig hela tiden, det gäller samma sak med Flunitra, men själva effekten man känner av sitter inte i spec längre på flunitra, men sen bör det påpekas att halveringstiden är ju olika för alla med.

nu räknar ja inte med en person som är tolerant som fan o käkar benzo som smågodis
utan en relativt nybörjare klart inte 5-10 piller räcker för någon med tolerans
Citera
2010-09-20, 00:41
Medlem
Abzints avatar
Är det inte så att halveringstiden är lika lång som på stess?
Citera
2010-09-20, 01:14
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzint
Är det inte så att halveringstiden är lika lång som på stess?

Verkligen inte. Flunitrazepam har en halveringstid på 18-26 timmar, och Diazepam har en halveringstid på 20-100 timmar.
Citera
2010-09-21, 12:49
Medlem
Theberzerkers avatar
Jag upplever längden på ruset ungefär lika som det på alprazolam. Möjligtvis en till två timmar kortare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in