Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-09-19, 16:10
Medlem
thestalkerdudes avatar
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5607441

*Polisen fick in våldtäktsanmälan per telefon klockan 00.50. Enligt uppgifter till SR Norrbotten hade våldtäkten skett inomhus, på en adress där flera tonåringar hade samlats.
- En 16-årig pojke greps på plats och anhölls senare under natten. På grund av sin ålder släpptes han efter förhör, säger Anders Calderäng, polisens vakthavande befäl.

Den 16-årige pojken är fortfarande misstänkt för våldtäkten men i övrigt är polisen mycket förtegen om händelsen*

Nån som vet nå mera?
Citera
2010-09-19, 19:21
Medlem
maitans avatar
Jag har fått höra att det handlar om en invandrare som blivit arg på en person och pga det gett sig på den personens "tjej"

Mycket luddig info jag vet men det jag fick höra och enda jag kan bidra med. Är heller inte bosatt i luleå utan har bara några bekanta där.
Dock misstänker jag att det bara är skitsnack för att han inte ska vara så omtyckt.
Citera
2010-09-19, 19:23
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maitan
Jag har fått höra att det handlar om en invandrare som blivit arg på en person och pga det gett sig på den personens "tjej"

Mycket luddig info jag vet men det jag fick höra och enda jag kan bidra med. Är heller inte bosatt i luleå utan har bara några bekanta där.
Dock misstänker jag att det bara är skitsnack för att han inte ska vara så omtyckt.

Låter inte vettigt detta.
Bara blattelogiskt, är inte killen närvarande så är det bara att våldtäkta flickvännen!
Ännu en apa som ska återförpassas till sitt värdelösa hemland efter att ha blivit snöpt.
Citera
2010-09-19, 20:56
Medlem
Forbliranonyms avatar
Skicka tillbaka honom till sitt jävla land.
Citera
2010-09-19, 22:11
Medlem
Ogamis avatar
Ingen som har lite vettigare information om detta?
Citera
2010-09-20, 00:39
Medlem
Jävla rasistsnack på vissa asså, blir så trött... Ja, skicka hem honom till sitt hemland och låt honom bli straffad för vad han gjort här i sitt land istället så han kanske lär sig en läxa. Pack!
Citera
2010-09-20, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Låter inte vettigt detta.
Bara blattelogiskt, är inte killen närvarande så är det bara att våldtäkta flickvännen!
Ännu en apa som ska återförpassas till sitt värdelösa hemland efter att ha blivit snöpt.

Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Skicka tillbaka honom till sitt jävla land.
Risken finns att ni just nu snackar skit om sverige, risken finns även att ni just nu påpekar att sverige tillhör just det där kräket ist för er själva.
Då ni inte sätter ett högre värde på sverige än så tycker jag att ni i fortsättningen ska hålla käften om vilka som har rätt att vistas här.
Men tänka sig svergie är inte ert land längre, ni är invandrare.
Senast redigerad av Diplom 2010-09-20 kl. 02:53.
Citera
2010-09-20, 12:15
Medlem
thestalkerdudes avatar
Vad jag har nu fått reda på så är de inte en invandrare som har våldtagit denna 14 åring. Det ska vara en svensk. Och jag kan med ganska stor säkerhet veta vem de kan vara.

Kommer tillbaka med mer information om detta
Citera
2010-09-20, 12:19
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Vad jag har nu fått reda på så är de inte en invandrare som har våldtagit denna 14 åring. Det ska vara en svensk. Och jag kan med ganska stor säkerhet veta vem de kan vara.

Kommer tillbaka med mer information om detta
Skynda gärna, vill utesluta en viss möjlighet...
Citera
2010-09-20, 13:21
Medlem
thestalkerdudes avatar
Det verkar som att denna våldtäckt har hänt på björksgatan. Jag känner knappt nå folk där eller vet vilka som brukar hänga där. Så dom som bor där eller brukar röra sig i dom trakterna kan gärna ge lite information om ni skulle veta nåt.
Citera
2010-09-20, 14:17
Medlem
Nails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Det verkar som att denna våldtäckt har hänt på björksgatan. Jag känner knappt nå folk där eller vet vilka som brukar hänga där. Så dom som bor där eller brukar röra sig i dom trakterna kan gärna ge lite information om ni skulle veta nåt.

Björkgatan eller stadsdelen Björkskatan?
Citera
2010-09-20, 16:34
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nail
Björkgatan eller stadsdelen Björkskatan?

stadsdelen Björkskatan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in