2010-09-19, 01:11
Medlem
Droqs avatar
Som rubriken lyder så tänkte jag köra på 20mg dboll och 20mg proviron per dag, provironet är då för att försöka undkomma gyno och slippa allt för mycket vätska i kroppen. pct blir på nolva.
Jag har redan nu tonårs gyno, dvs lite utåtstående bröstvårtor.

1.Ifall jag nu skulle köra på denna kuren, löper jag då risk att få ännu mer utåtstående bröstvårtor, eller på vilket sätt kan/kommer gynon drabba mig? kanske inte så lätt att svara på.

2.Jag har också just nu små knölar under bröstvårtorna, anser ni att jag borde avsluta kuren direkt ifall jag får känningar, eller ska jag slänga in nolva under hela kuren, eller tills känningarna försvinner.

tack på förhand!
Citera
2010-09-19, 01:17
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droq
Som rubriken lyder så tänkte jag köra på 20mg dboll och 20mg proviron per dag, provironet är då för att försöka undkomma gyno och slippa allt för mycket vätska i kroppen. pct blir på nolva.
Jag har redan nu tonårs gyno, dvs lite utåtstående bröstvårtor.

1.Ifall jag nu skulle köra på denna kuren, löper jag då risk att få ännu mer utåtstående bröstvårtor, eller på vilket sätt kan/kommer gynon drabba mig? kanske inte så lätt att svara på.

2.Jag har också just nu små knölar under bröstvårtorna, anser ni att jag borde avsluta kuren direkt ifall jag får känningar, eller ska jag slänga in nolva under hela kuren, eller tills känningarna försvinner.

tack på förhand!
Lägg dig på nolva direkt istället, se till ha en AI fall du får känningar ändå
hur de kommer påverka ditt gyno de svårt säga kan få men puffy nipples eller att inget händer n
Citera
2010-09-19, 01:21
Medlem
Droqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Lägg dig på nolva direkt istället, se till ha en AI fall du får känningar ändå
hur de kommer påverka ditt gyno de svårt säga kan få men puffy nipples eller att inget händer n

vad ska man lägga sig på för dagsdos av nolva då? och ska jag köra nolva genom hela kuren då och sen på pct också?
Citera
2010-09-19, 01:34
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droq
vad ska man lägga sig på för dagsdos av nolva då? och ska jag köra nolva genom hela kuren då och sen på pct också?
Ja precis genom hela sen pct, 20mg ed
annars de bästa är skita i de o se om du får känningar och då börja med nolva eller adex
jag hat gyno kör på testo e 500mg e5d chansade sket i käka adex och min gyno har gått ner sen jag började med testo konstigt nog.
Citera
2010-09-19, 10:59
Medlem
es6packs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Ja precis genom hela sen pct, 20mg ed
annars de bästa är skita i de o se om du får känningar och då börja med nolva eller adex
jag hat gyno kör på testo e 500mg e5d chansade sket i käka adex och min gyno har gått ner sen jag började med testo konstigt nog.
Blir det inte lite mycket att köra både nolva under kuren och efter kuren?(pct)
Citera
2010-09-19, 11:07
Bannlyst
kör inte nolva om du inte får känningar.
Citera
2010-09-19, 11:11
Medlem
20 mb Dianabol är en väldigt låg dos och risken för gyno är rätt liten, men... Det kan alltid hända.

Dianabol + Proviron = tappa hår för mig... annars en bra kombination.

Om jag var du skulle jag nog lagt till typ Arimidex 0,5 mg EOD, öka till varje dag om det börjar dra i strutarna. Eller gå av...

Hur gammal är du?
Citera
2010-09-19, 14:19
Medlem
bad-boys avatar
Varför inte öka dosen D-boll om du ändå ska fucka upp dina hormoner?
Jag hade iaf lagt mig på iaf 40mg ed och isf kombinerat med 10mg Nolva om du vill hålla vätskan och ev gynorisk nere.
Citera
2010-09-19, 14:32
Medlem
Jag gillar personligen att köra med proviron+dianabol tilsammans.
Olika sideeffects från person t person,men skulle nog ej köra med nolva el ai om jag inte behöver(ha hemma ifall att är väl rådet).

20mg d.ball är trotts allt rätt lite,men vissa har fått problem med detta trots faktumet att det är en låg dosering.

gillar att köra 40-60mg dianabol+50mg proviron under kur på orala(väldigt sällan ja kör endast orala,mest testo tilsammans med just dessa 2 orala med helt ok resultat)

Pct efteråt=bra
Nolva under hela kuren=känns lite onödigt om ej behövs,men ha hemma ifall att ngt börjar hända o starta direkt vid misstanke om biverkning!

mvh
Citera
2010-09-19, 21:00
Medlem
Droqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Varför inte öka dosen D-boll om du ändå ska fucka upp dina hormoner?
Jag hade iaf lagt mig på iaf 40mg ed och isf kombinerat med 10mg Nolva om du vill hålla vätskan och ev gynorisk nere.

Hur menar du när du säger "fucka upp mina hormoner" ?
Citera
2010-09-19, 21:04
Medlem
Droqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dementor
20 mb Dianabol är en väldigt låg dos och risken för gyno är rätt liten, men... Det kan alltid hända.

Dianabol + Proviron = tappa hår för mig... annars en bra kombination.

Om jag var du skulle jag nog lagt till typ Arimidex 0,5 mg EOD, öka till varje dag om det börjar dra i strutarna. Eller gå av...

Hur gammal är du?
Ifall man skulle råka ut för hårtappning, är det något som då kommer tillbaka efter kuren? alltså går hårväxten/hårtäthet tillbaka till det normala efter kuren igen?

Citat:
Ursprungligen postat av nerobol5
Jag gillar personligen att köra med proviron+dianabol tilsammans.
Olika sideeffects från person t person,men skulle nog ej köra med nolva el ai om jag inte behöver(ha hemma ifall att är väl rådet).

20mg d.ball är trotts allt rätt lite,men vissa har fått problem med detta trots faktumet att det är en låg dosering.

gillar att köra 40-60mg dianabol+50mg proviron under kur på orala(väldigt sällan ja kör endast orala,mest testo tilsammans med just dessa 2 orala med helt ok resultat)

Pct efteråt=bra
Nolva under hela kuren=känns lite onödigt om ej behövs,men ha hemma ifall att ngt börjar hända o starta direkt vid misstanke om biverkning!

mvh

Men tycker du att det är nödvändigt att köra med proviron till min kur då? eller är det overkill.. den största anledningen till att jag vill ta det är för att minska risken så mycket som möjligt med just gynon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in