Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-18, 23:32
  #1
Avstängd
Jag har märkt en sak. Jag har mått uselt den senaste tiden. Konstiga sovtider, sover med käder på(fått finnar på ryggen ), och tänkt för mycket. Duschat typ 2-3 ggr per veckan. Ja jag har mått riktigt kasst. Nu är det slut på skiten. Dessutom har jag sagt upp alla mina kompisar med motivering att jag pluggar nu. Nu när jag hör av mig tillbaka får jag inte gehör, så jag känner mig väldigt ensam

Jag har smalnat till rejält, från 85kg muskler, till 72kg på ett år(är 194 cm lång). Man märker på krogen att mångt fler killar muckar med en

Har inte många kläder.


SÅ nu jävlar. Lägga sig enligt viss tid

styrketräning, biffa upp sig

köpa jävligt fina kläder. Kommer lägga ut runt 15k.
hela tiden känna sig fräsch. Genom att duscha, och vårda sig. Aldrig lukta skit.

jag har nu duschat, rakat mig(har odlat en riktigt ovårdad skepparkrans), tagit på mig shyssta kläder och ska snart ut på krogen. och jag känner knappt igen mig i spegeln. Jag ser snygg,trendig ut..

så svaret är ja. Folk som inte har på sig fina kläder, inte vårdar sig, de har nog dåligt självförtroende och mår inte bra.
__________________
Senast redigerad av AspergerDeluxe 2010-09-18 kl. 23:37.
Citera
2010-09-18, 23:33
  #2
Avstängd
Zebralols avatar
Kämpa på
Citera
2010-09-18, 23:39
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zebralol
Kämpa på


tackar. Folk vill så mycket ont. Titta på carl bildt. Framgångsrik jävel, men ändå fått diverse anmälningar, göran persson som viskar att hon är så jävla kass. Är man framgångsrik får man också mycket fiender.
Citera
2010-09-19, 00:42
  #4
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
tackar. Folk vill så mycket ont. Titta på carl bildt. Framgångsrik jävel, men ändå fått diverse anmälningar, göran persson som viskar att hon är så jävla kass. Är man framgångsrik får man också mycket fiender.
Vad har detta med trådstarten att göra? Menar du att du är framgångsrik?