Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-18, 23:32
  #1
Avstängd
Jag har märkt en sak. Jag har mått uselt den senaste tiden. Konstiga sovtider, sover med käder på(fått finnar på ryggen ), och tänkt för mycket. Duschat typ 2-3 ggr per veckan. Ja jag har mått riktigt kasst. Nu är det slut på skiten. Dessutom har jag sagt upp alla mina kompisar med motivering att jag pluggar nu. Nu när jag hör av mig tillbaka får jag inte gehör, så jag känner mig väldigt ensam

Jag har smalnat till rejält, från 85kg muskler, till 72kg på ett år(är 194 cm lång). Man märker på krogen att mångt fler killar muckar med en

Har inte många kläder.


SÅ nu jävlar. Lägga sig enligt viss tid

styrketräning, biffa upp sig

köpa jävligt fina kläder. Kommer lägga ut runt 15k.
hela tiden känna sig fräsch. Genom att duscha, och vårda sig. Aldrig lukta skit.

jag har nu duschat, rakat mig(har odlat en riktigt ovårdad skepparkrans), tagit på mig shyssta kläder och ska snart ut på krogen. och jag känner knappt igen mig i spegeln. Jag ser snygg,trendig ut..

så svaret är ja. Folk som inte har på sig fina kläder, inte vårdar sig, de har nog dåligt självförtroende och mår inte bra.
__________________
Senast redigerad av AspergerDeluxe 2010-09-18 kl. 23:37.
Citera
2010-09-18, 23:33
  #2
Avstängd
Zebralols avatar
Kämpa på
Citera
2010-09-18, 23:39
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zebralol
Kämpa på


tackar. Folk vill så mycket ont. Titta på carl bildt. Framgångsrik jävel, men ändå fått diverse anmälningar, göran persson som viskar att hon är så jävla kass. Är man framgångsrik får man också mycket fiender.
Citera
2010-09-19, 00:42
  #4
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
tackar. Folk vill så mycket ont. Titta på carl bildt. Framgångsrik jävel, men ändå fått diverse anmälningar, göran persson som viskar att hon är så jävla kass. Är man framgångsrik får man också mycket fiender.
Vad har detta med trådstarten att göra? Menar du att du är framgångsrik?
Självförtroende är viktigt, ja.

Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
så svaret är ja. Folk som inte har på sig fina kläder, inte vårdar sig, de har nog dåligt självförtroende och mår inte bra.
Detta stämmer inte automatiskt... De som genuint har självförtroende behöver inte kläder och dylikt, det sitter i psyket, men självklart hjälper det, speciellt för personer som har ett kasst självförtroende.
Man kan fortfarande skita i hur man ser ut o.s.v men ändå stråla självsäkerhet.
__________________
Senast redigerad av heis 2010-09-19 kl. 00:49.
Citera
2010-09-19, 02:09
  #5
Medlem
OggeOJs avatar
Självförtroende sitter inte i kläderna.
Citera
2010-09-19, 02:18
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
Duschat typ 2-3 ggr per veckan.


Detta gör jag på en BRA vecka. Gräv inte ner dig i onödan.


Självförtroende och lathet är två helt olika saker.
Citera
2010-09-19, 02:47
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
Självförtroende sitter inte i kläderna.

Så om du har bajstrasor på dig och luktar somalie så menar du alltså att du har likadant självförtroende som när du har kostym på dig och luktar Armani?
Har jag uppfattat det fel nu?
Citera
2010-09-19, 15:57
  #8
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SizoR
Så om du har bajstrasor på dig och luktar somalie så menar du alltså att du har likadant självförtroende som när du har kostym på dig och luktar Armani?
Har jag uppfattat det fel nu?

Glömde andra delen av kakan, har du självförtroende sätter du dig inte i såna kläder heller.
Citera
2010-09-19, 18:18
  #9
Medlem
Aiess avatar
Folk muckar med dig?
Det är sällan folk muckar tycker jag om man inte sänder ut signaler att man vill visa sig störst starkast och tuffast.
Det kan uppfattas som provocerande och töntigt av vissa som vill sätta den personen på plats.
Kan du råka sända dessa signaler?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback