• 1
  • 2
2010-09-18, 22:39
Medlem
Zeke84s avatar
Skall på intervju till veckan där ett pissprov kommer tas, ett dopingprov tror jag inte det kommer vara men frågan är: finns det risk för utslag på narktest eller tas det enbart på opiater?

Det jag har i kroppen

arimidex
nolvadex
testo

Tacksam för lite hastiga svar

Mvh
Citera
2010-09-18, 22:40
Bannlyst
Dom hittar det dom letar efter.
Inte svårare än så.

mvh
Citera
2010-09-18, 22:42
Bannlyst
Drogtest visar inte steroider.Nej det är inte enbart på opiater, det är benzo,thc,RCdroger som ger utslag på amfetamin m.m
Citera
2010-09-18, 22:47
Medlem
Zeke84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Drogtest visar inte steroider.Nej det är inte enbart på opiater, det är benzo,thc,RCdroger som ger utslag på amfetamin m.m

Så inget utav varken nolvadex eller arimidex kommer ha någon effekt på provet, inga "studsvärden" eller liknande?

Tack för svar
Citera
2010-09-18, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zeke84
Så inget utav varken nolvadex eller arimidex kommer ha någon effekt på provet, inga "studsvärden" eller liknande?

Tack för svar

nej du behöver inte oroa dig
Citera
2010-09-18, 22:51
Medlem
Rikers-Islands avatar
Citat:

När jag fick göra drogtest för att få tillbaks körkortet så var det även steroider.
Citera
2010-09-18, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rikers-Island
När jag fick göra drogtest för att få tillbaks körkortet så var det även steroider.

Länsstyrelsen gillar att jävlas mer än vad de gör på arbetsintervju, dessutom betalar staten gärna extra för länsstyrelsens kära skull.
Citera
Medlem
Zeke84s avatar
Citat:
nej du behöver inte oroa dig

kalas!

fått svar på frågan så denna kan raderas.
Citera
Medlem
Rikers-Islands avatar
Citat:

Kan tilläga att jag hadde deca och efedrin i mig då som inte syntes.
Citera
2010-09-18, 22:54
Bannlyst
Citat:
Kan tilläga att jag hadde deca och efedrin i mig då som inte syntes.

Antagligen så var det en pure lögn att de testade för steroider, de ville se din reaktion om de berättade det för dig. Ett vanlig drogtest skiljer sig stort i kostnad från ett dopingtest.
Citera
2010-09-18, 22:57
Medlem
Rikers-Islands avatar
Citat:
Antagligen så var det en pure lögn att de testade för steroider, de ville se din reaktion om de berättade det för dig. Ett vanlig drogtest skiljer sig stort i kostnad från ett dopingtest.

Jag frågade dem på kliniken vad dem testade efter. jaja, iallafall så är jag nöjd att jag klarade mig.Mindre nöjd över att jag kommer att få pissa igen för att få tillbaks det IGEN.
Citera
2010-09-18, 22:58
Bannlyst
Citat:
Jag frågade dem på kliniken vad dem testade efter. jaja, iallafall så är jag nöjd att jag klarade mig.
Mindre nöjd över att jag kommer att få pissa igen för att få tillbaks det IGEN.

Utav intresse, varför tvingar de dig att pissa för att behålla det? Har begått en andel brott själv,blivit dömd 2gånger också men har aldrig fått pissa för körkortet. Måste man bli tagen för narkotikabrott?körning under alkohol eller narkotikapåverkan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in