• 3
  • 4
2004-09-07, 03:51
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
Friterat bröd (vanlig vetedeg som du friterar i tunna kakor) <<--Varning för fettbomb

mmm..

Citat:
hjärna serverad med lite hjortronsylt
urk...
Citera
2004-09-07, 08:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Ditt citat, finns med i en låt, vet du vilken, eller den finns med i en film också?
Finns bla annat med i denna låten. Psysex - L.S.Dance
Och det kommer från filmen fear and loathing in las vegas.
Citera
2004-09-09, 23:47
Medlem
soi 13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uhhhh
Det går väl att fritera glass om man har sån där sörja kring glassbiten?

Borde funka. Vill minnas att jag någon gång åt en stor glass"klump" lindad med tunna pannkakor runt... kommer inte ihåg om den var fritterad eller ungbakad men det var väldigt gott!! Man kan ju inte annat än pröva...
Citera
2007-04-26, 11:18
Bannlyst
bump

Mer gott man kan slänga i fritösen!!
Citera
2007-04-26, 11:28
Medlem
Superbowls avatar
Låter gött.!! man kanske skulle köpa sig en Fritös.
Citera
2007-04-26, 12:07
Medlem
För ett par år (öh fem kanske?) sedan så var jag i Rumänien och där serverades jag det godaste jag någonsin har ätit som var frierat, nämligen kycklingbröst fyllts med något slags örtsmör med bla. persilja och citron. Detta serverades på en bädd med ris så att när man skar upp frityrsmeten rann det över riset och allt blev svingott.

Har funderat ett par gånger på hur de gjorde det, de måste ha fryst örtsmöret och sedan stoppat in det i kycklingen och sedan på med smeten. Har aldrig testat själv, dels för att jag inte har en fritös och dels för att jag då skulle förstå hur mycket onyttigheter som jag drog i mig. Men rätt tid ska väll komma någon gång.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in