2004-06-05, 02:03
Medlem
selectas avatar
Så fort någon skriver på detta forum och frågar hur man ska gå till väga för att göra det så skriver oftast alla att det är så lätt men att man får komma på det själv. Om det nu är så lätt, så varför inte tala om det då!?

Har suttit och försökt med ett mail konto som jag skulle kunna dör för att få komma in och läsa, men kommer inte på det.

Och i mitt fall så kan det bli lite svårt med en keylogger då vederbörande sitter 80 mil ifrån.

Det kanske är så att alla ni som talar om hur lätt det är inte kan själva!?

Den dagen jag kommer på hur man hackar ett mail konto så kommer jag dö lycklig.
2004-06-05, 07:23
Medlem
Du kan lika gärna ge upp att hacka själva hotmails servrar utan den enda chansen du har är att ge dig på användaren.
Jag har sett bruteforcevarianter som går att ställa mot forumlär på nätet men detta är ganska långsamt och jag vet inte heller om kontot låses efter felaktiga försök.
Chansen är nog större att du kan komma åt personens dator istället. Har du ingen erfarenhet av detta så finns det otaliga förslag på fejk sidor eller andra rätt tråkiga sätt att lura av användaren dess lösenord.
Det finns många rätt listiga sätt att trojana en person utan att ha fysisk tillgång till datorn. Sök på trojanforumet.
2004-06-05, 10:36
Medlem
ghoozts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selecta
Så fort någon skriver på detta forum och frågar hur man ska gå till väga för att göra det så skriver oftast alla att det är så lätt men att man får komma på det själv. Om det nu är så lätt, så varför inte tala om det då!?

Har suttit och försökt med ett mail konto som jag skulle kunna dör för att få komma in och läsa, men kommer inte på det.

Och i mitt fall så kan det bli lite svårt med en keylogger då vederbörande sitter 80 mil ifrån.

Den dagen jag kommer på hur man hackar ett mail konto så kommer jag berätta att jag är homosexuell.

Sluta...

Mod skulle du/ni inte kunna banna frasen "hacka hotmail".
2004-06-05, 10:39
Bannlyst
Detta kommer aldrig sluta.. +o(

Citat:

http://217.75.104.59/scandinavia/sea...earchid=817697

Kanske blir tröttsamt efter miljoner förfrågningar, eller va säger du?
2004-06-05, 11:07
Medlem
blueCommands avatar
Nää, bara 103
2004-06-07, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av selecta

Den dagen jag kommer på hur man hackar ett mail konto så kommer jag dö lycklig.

Skulle aldrig falla mig in att berätta för dig hur man gör.
2004-06-07, 13:59
Medlem
ojsan pojsan!

*Tråd överlagrad*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in