Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2010-09-19, 13:08
  #109
Medlem
KVGs avatar
be tjejen flytta in hos dig hon kanske har samma vanor
Citera
2010-09-19, 17:52
  #110
Medlem
Aiess avatar
Ta med dig handsprit och ha den bredvid dig när du ahr den där.
Då för du fram din poäng utan att gnälla
Citera
2010-09-19, 18:20
  #111
Medlem
storbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Fy fan, men asså min tjej säger till hennes mamma att detta är sjukt äckligt varpå mamman tycker det är normalt/gulligt. Jag tänker INTE dumpa min tjej för att hennes lillebror är som han är.

Eftersom att både du och din flickvän upplever detta som mindre än behagligt och att du tidigare har tagit upp det: Kan inte ni två sätter er ned med din flickväns mamma och verkligen ta upp det seriöst och berätta precis vad ni tycker om beteendet? Pojken kan ni kort och gott lämna utanför, ansvaret ligger inte hos honom, utan det är hans föräldrar som tillåter det hela som måste ta itu med det. Att skratta bort beteendet på grund av ålder och att det är ”gulligt” säger en del om nivån hos din flickväns mamma.

Jag får en känsla av att ni endast har tagit upp det med din flickväns mamma litet hafsigt och att hon inte har förstått allvaret i det och/eller inte kan se det ur en annan synvinkel. Det är därför jag föreslår att ni tar upp det igen. Man låter inte sitt eget barn springa runt näck om man har gäster hemma, det spelar ingen roll att man är gäster där eller att man får acceptera läget på grund av att det inte är ens hem. Vad är respekten hos folk nu för tiden? Vidrigt äckligt allting.

Han gör sina behov som vilken annan människa som helst och att sätta sig naken i soffan är inte ok någonstans, det hade jag aldrig accepterat om jag själv haft barn. Jag själv har inget problem med småungar som springer runt i kalsonger, men nacken? Nej, det är inte acceptabel.

Lycka till, TS! Jag håller tummarna att det går bra för dig och din tjej när ni i godan ro tar upp detta ämne med din flickväns mamma.
Citera
2010-09-19, 18:25
  #112
Medlem
count4rights avatar
Vid 7 borde han ha slutat med det. Men vem vet, han kanske är en apa?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback