Tjenare! Några kvällar i sträck så har jag nu tagit propavan på kvällen när jag ska sova i brist på någonting annat att ta (som te.x imovane/stilnoct). I alla fall, jag har faktiskt inte märkt av att jag är seg dagen efter utan känner mig hyfsat utvilad men det är en annan sak som oroar mig lite för, varje kväll när jag tagit det, 1-1,5 timma efter intag så får jag någon konstig bieffekt, jävligt svårt att förklara men jag kan ligga och blunda och så liksom "ryser" det i psyket/huvudet/kroppen (haha) känns det som, känns som på början av en panikattack men utan några negativa känslor, när man känner att något är "fel" i kroppen, att något liksom är på G. Blev lite smått förvånad/chockad första gången men nu förstår jag att det är propavanet. Det liksom hugger/blir kallt, precis som när man åker en bergodalbana och man åker upp och sedan ner snabbt, ni vet när det kittlas i magen, så känns det fast inuti hela kroppen samtidigt som det kan komma upp någon bild i huvudet av någon händelse som jag dock glömmer sekunden efter, blir precis som om jag drömt/noddat. Vad fan kan detta vara?

Jag sover alltså inte när detta händer, utan kan hända ifall jag sitter vid datorn men kände även av detta fast milt dagen efter. Jag tar en 25mg tablett och delar på mitten, tar ena sen tar jag andra efter 10 min eller nåt. Kollade biverkningar på FASS men hittade ingenting som ens liknade detta.