• 1
  • 2
2010-09-17, 17:29
Medlem
Durzons avatar
Vilkeh tycker ni bara är sämst. Vissa gnäller på SD:s men efter att ha sett denna så kan man ju nästan bara gråta över hur dumt det får blir.

http://www.youtube.com/watch?v=w1rnbcndDxY

Också skinnskallar som slår ner invandrare... PK PKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKKPKPKPKP!!!!
Citera
2010-09-17, 17:32
Medlem
fourthofjulys avatar
Hahahaha

Undrar vad som är vanligast, nynazister som slår ner invandrare eller invandrare som ger sig på svenskar?

Ja den var dum, men det försvarar inte SDs reklamfilm som var genomkorkad.
Här har SD riksdagsplatsen inom realistiskt räckhåll och så släpper dom en reklamfilm som får dem att framstå som ett rasseparti, bara för att stärka fördomarna eller vad?

Om SD inte kommer in i riksdagen i år så beror det på den reklamfilmen, helt klart!
Citera
2010-09-17, 17:36
Citat:
Ursprungligen postat av fourthofjuly
Hahahaha

Undrar vad som är vanligast, nynazister som slår ner invandrare eller invandrare som ger sig på svenskar?

Ja den var dum, men det försvarar inte SDs reklamfilm som var genomkorkad.
Här har SD riksdagsplatsen inom realistiskt räckhåll och så släpper dom en reklamfilm som får dem att framstå som ett rasseparti, bara för att stärka fördomarna eller vad?

Om SD inte kommer in i riksdagen i år så beror det på den reklamfilmen, helt klart!
Var väl inget rasistiskt i reklamen?
Citera
2010-09-17, 17:38
Medlem
swimp78s avatar
Den mest patetiska är utan tvekan Sverigedemokraternas.
Okunskapen om nationalekonomi, det högstämda, nästan barocka tonläget, insikten att massa SDare sitter och får gåshud av välbehag inför den fjantiga "invandringsbromsen" (vad fan är det?)

Så helt klart SDs.
Citera
2010-09-17, 17:39
Medlem
legionize182s avatar
Sverigedemokraternas, utan tvekan.
Citera
2010-09-17, 17:40
Medlem
fourthofjulys avatar
Citat:
Var väl inget rasistiskt i reklamen?

Jo de framställde ju alla invandrare som bidragsberoende hucklekärringar..
Det är bara fel.

Det finns ju jävligt aktiva invandrare också, t.ex de som eldar upp Rosengård varje helg och de som våldtar våra kvinnor..

Nä skämt åsido, jag tycker inte det är invandrarnas fel att det ser ut som det gör i Sverige idag, utan politikernas.
Citera
2010-09-17, 17:42
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Vilkeh tycker ni bara är sämst. Vissa gnäller på SD:s men efter att ha sett denna så kan man ju nästan bara gråta över hur dumt det får blir.

http://www.youtube.com/watch?v=w1rnbcndDxY

Också skinnskallar som slår ner invandrare... PK PKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKPKKPKPKPKP!!!!

Vad är det för fel på den? Tycker den är ganska charmig.

Ont: Hm, tror det är sossarnas valfilm som är den med tågen men inte säker, det är iallfall den som jag tycker är sämst. Den är helt enkelt tråkig och fruktansvärt ointressant.
Citera
2010-09-17, 17:46
Medlem
AJ37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Den mest patetiska är utan tvekan Sverigedemokraternas.
Okunskapen om nationalekonomi, det högstämda, nästan barocka tonläget, insikten att massa SDare sitter och får gåshud av välbehag inför den fjantiga "invandringsbromsen" (vad fan är det?)

Så helt klart SDs.

Är du ironisk eller helt jävla blåst?

Du läser aftonbladet och expressen och tror att ''sågningarna av SDs ekonomi-plan'' stämmer, seriöst hur fan tänker du?
Å andra sidan var det där det tog stopp för dig. Resten är bara skitkastning i ditt inlägg. Kan du förövrigt berätta hur en bra valreklam ska vara?
Citera
2010-09-17, 17:48
Bannlyst
SD:s reklamfilm är paranoid= SÄMST.
Citera
2010-09-17, 17:48
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AJ37
Är du ironisk eller helt jävla blåst?

Du läser aftonbladet och expressen och tror att ''sågningarna av SDs ekonomi-plan'' stämmer, seriöst hur fan tänker du?

Ja, jag tror på sågningarna av SDs budget som gjorts av ekonomer och professorer och andra experter och finns att läsa i flertalet dagstidningar, däribland SvD och DN.

Du tror väl mer på foliehattar på flashback som sätter händerna för öronen och mässar "da da da da da" förstår jag.
Citera
2010-09-17, 17:50
Medlem
TiberiusGracchuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legionize182
Sverigedemokraternas, utan tvekan.

+1
Citera
2010-09-17, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fourthofjuly
Jo de framställde ju alla invandrare som bidragsberoende hucklekärringar..
Det är bara fel.

Det finns ju jävligt aktiva invandrare också, t.ex de som eldar upp Rosengård varje helg och de som våldtar våra kvinnor..

Nä skämt åsido, jag tycker inte det är invandrarnas fel att det ser ut som det gör i Sverige idag, utan politikernas.
När i filmen framstod det att invandrare var bidragstagande hucklekärringar?
Jag finner det roligt att den enda relevanta slutsatsen man kan dra är att du själv känner så för invandrare.

Edit: Såg att du skämtade!

Själv tycker jag nog V:s valfilm var sämst, om det var den där med tågen som åker åt olika håll. Man försöker trycka in alldeles för mycket skitsnack om motståndarna i ett 30 sekunders klipp.
Senast redigerad av Sergeant 2010-09-17 kl. 17:57.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in