2010-09-16, 20:26
Medlem
Jag har ätit benzo till och från i 3 veckor, de har varit Xanor stavar(2mg)
Finns de nåt sätt att få ur de snabbare?
Äta rätt, dricka mycket vitaminer, chili/vitlök för matsmältningen, laxeringsmedel (För att rensa levern).
Citera
2010-09-16, 21:03
Medlem
Benzo_Manns avatar
Varför ska du rensa levern??

När tog du sista?
Tror det syns på pissprov i 4 veckor
Citera
2010-09-16, 21:13
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzo_Mann
[...]Tror det syns på pissprov i 4 veckor

Fyra veckor tyckte jag lät lite väl för att vara Xanor. Visst kan det sitta i väldigt länge om man haft ett beroende på det, men han säger ju till och från. Sedan är det väldigt svårt att svara på med tanke på att folk har olika hastighet på metabolismen som bryter ner Alprazolamen.På ett ungefär vet jag faktiskt inte beroende på hur frekvent du ätit, men från ett par dagar till några veckor. Överlåter det till någon som vet bättre.
Citera
2010-09-16, 21:21
Medlem
Kan ej uppskatta hur många dagar jag ätit dem på dem här 3 veckorna men har väldigt bra matsmältning och väger lite. Och aldrig mer än 1 ½ per gång.
Citera
2010-09-16, 21:42
Medlem
pundarfans avatar
tror ja det inte ska ta så lång tid innan du är ren, men det med laxermedel ?
Citera
2010-09-16, 21:47
Medlem
Vad fan vet jag jao!
Citera
2010-09-17, 01:45
Medlem
Vi leker med tanken att du haft 25st om du nu inte tagit mer än 1½ - 2st varje gång. Och så har du säkert gjort detta var, varannan dag och var tredje dag.

Som TjackadHamster a.k.a HårbollPåPiller säger, det handlar om metabolismen hos individen. Men OCKSÅ vilken benzo det gäller såklart.

Tar du med TH's och min faktor i beräkningen och adderar den till din fakta, så ger jag dig svaret = 4 dgr - 1 vecka. JUST för att det handlar om Xanor.

Och så till din andra fråga, vad kan man göra för att få det att gå ur snabbare? Finns många exempel. Ex: Gå ut och spring 5km om dagen, ha sex varje dag, basta och drick vatten blandat med färskpressad citron, ät stark mat etc etc

PS. Hade det varit din fakta, våra faktorer MEN du sagt att det handlade om Stesolid/Valium 10: or, då hade jag nog svarat = 3-4 veckor.
Senast redigerad av Methinks 2010-09-17 kl. 01:49. Anledning: Tillägg.
Citera
2010-09-17, 12:50
Medlem
Mandic!s avatar
6-10 dagar sedan senaste intaget skulle jag säga.
Citera
2010-09-27, 12:22
Medlem
Digit@ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sewlan
Jag har ätit benzo till och från i 3 veckor, de har varit Xanor stavar(2mg)
Finns de nåt sätt att få ur de snabbare?
Äta rätt, dricka mycket vitaminer, chili/vitlök för matsmältningen, laxeringsmedel (För att rensa levern).

De har ju mycket att göra med halveringstiden för Xanor.. Halveringstiden för benzo är olika.. Men xanor (alprazolam) har en halveringstid mellan 6-12h, allså vilken tid det tar för dosen att minska till halva mändgen. Så det tar för 2mg xanor att bli till 1mg mellan 6-12h o.s.. Om jag har förståt det rätt?

Det finns andra trådar om halveringstiden!
https://www.flashback.org/t229370
Senast redigerad av Digit@l 2010-09-27 kl. 12:34. Anledning: Fel stavat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in