fan vad onödigt det känns,
kommer ta 30 sånna + 10 propranolol + be folk om huvudvärkstabletter
så jag kan känna av nånting iaf.
ska aldrig köpa från apotek mer, nu är det fan bara svart som gäller !!
Varför i helvete bestämmer du dig att det är skit innan du ens har provat? Atarax fungerar för vissa, theralen fungerar för vissa, propavan fungerar för vissa så testa innan du bestämmer dig för att det inte funkar.
Käka hela asken på en gång så märker du om det fungerar.
Jag håller med om att du ska köpa saker på gatan så slipper du ta onödig tid av vården så blir det lättare för folk med riktiga besvär att få ut sina mediciner.
Jag snackar aldrig medicin på jobbet, men... En kollega kom fram med en pillerburk o frågade mig om jag har ångest. O jag är alltid trevlig o ärlig, så jag svarade; -Ja, det har jag. Men jag har en bra medicin emot det.
Kollegan: -Ja, jag också! Men jag fick dessa piller, Atarax heter dem. O så visade han min sin pillerburk. -De fungerar jättebra...
Jag tänkte bara; -Jaja, här går jag o käkar höga doser benzo dagligen, o om nån blir hjälpt av Atarax, så är väl det bra...
jag själv tycker atarax fungerar mot att sova väldigt bra, fick dom dock mot ångest. Tycker dom hjälper lite mot ångest också. Har blandat 1st atarax 25mg med 45 ml cociliana och känner mig väldigt dåsig och avslappnad. Ps. inlägget ser ut som skit men orkar inte bry mig...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!