• 2
  • 3
2010-09-18, 19:07
Medlem
Klasskillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgzz
Din efterblivna jävel. Ja, du läste rätt efterbliven .. Är du inte läskunnig eller vad är fel?

Vem är det som är efterbliven? Det enda du frågar är om du klarar dig på 4000 kr i månaden och jag antog att det var efter att hyran och diverse saker var betalade. Misslyckad är vad du är jävla bidragstagare.
Citera
2010-09-18, 19:09
Medlem
Klasskillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Menar du efter att hyra, mat, försäkringar osv. är betalade så förstår jag ditt inlägg. Annars får du väldigt gärna utveckla resonemanget ytterligare. En knapp tusenlapp / månad räcker omöjligt till egen försörjning.

Självklart menar jag efter att hyra, försäkringar mm är betalda.
Citera
2010-09-18, 23:15
Medlem
du verkar ju inte vara så lyckad själv eftersom du inte räknar mat, hyra, el och vatten som kostnader. Men med din definition har du rätt, man kan klara sig på under 1000 kr lego och tv-spel i månaden.
Citera
2010-09-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykes90
du verkar ju inte vara så lyckad själv eftersom du inte räknar mat, hyra, el och vatten som kostnader. Men med din definition har du rätt, man kan klara sig på under 1000 kr lego och tv-spel i månaden.

Jag skulle tillochmed klara mig på 0kr efter att boendekostnaderna (inklusive försäkringar), matkostnaderna, kläderna samt nöjena var betalda. Vilket efterblivet forum det här har blivit...
Citera
2010-09-19, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Jag skulle tillochmed klara mig på 0kr efter att boendekostnaderna (inklusive försäkringar), matkostnaderna, kläderna samt nöjena var betalda. Vilket efterblivet forum det här har blivit...
sant, ger min mamma mig dessutom 10 spänn i veckopeng går jag plus 40 kr i månaden.
Citera
2010-09-19, 10:31
Medlem
Azphyxias avatar
Skaffa en lägenhet som du står på, vid den orten du ska bo på.

Ansök sedan om försörjningsstöd.

Det är så det fungerar.

Eller så säger du till soc i den komunen du ska bo i att du är bostadslös?
Citera
2010-09-19, 10:31
Medlem
storastos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgzz
Det är personer som dig jag känner att jag vill misshandla när jag tappar hoppet. (brukar hända lite då och då)

ahh... då ska du inte söka sochjälp utan psykologhjälp!!!

Japp, du gör rätt som skäms!
Citera
2010-09-19, 10:59
Medlem
Klasskillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykes90

Men ditt mongolida lilla cp-barn, vad är det du inte förstår? Efter att hyra, elräkningar, försäkringar och dylikt är betalda. INTE mat, nöje, kläder! Fan så störd, men det förklarar väl det mesta att du har körkort men vet inte att vi har vänstertrafik i Sverige.
Citera
2010-09-19, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasskillnad
Men ditt mongolida lilla cp-barn, vad är det du inte förstår? Efter att hyra, elräkningar, försäkringar och dylikt är betalda. INTE mat, nöje, kläder! Fan så störd, men det förklarar väl det mesta att du har körkort men vet inte att vi har vänstertrafik i Sverige.

va fan är det med dig, så kläder och mat räknas in som kostnader med el och försäkring gör det inte, va i helvete är det för jävla resonemang. Du säger att man kan leva på 1000 spänn i månaden om man inte behöver betala vissa saker. Va bra, me vem fan ska betala de sakerna du inte tar med i din beräkning? ja kan köpa en ferrari för 1000 spänn, om någon annan betalar resten av priset. Så då kan ju inte JAG köpa en ferrari för 1000 spänn, eftersom att det är någon annan som betalar.

Sen är det ju trevligt att du tar saker från andra trådar, skriver om dem till oigenkännlighet och använder som argument här. Visar verkligen hur seriös du är, ditt jävla troll.

Ja är klar nu, jag har låtit dig sänka mig till din nivå länge nog. Du får inget ytterligare svar från mig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in