Citat:

Ursprungligen postat av Klasskillnad

Men ditt mongolida lilla cp-barn, vad är det du inte förstår? Efter att hyra, elräkningar, försäkringar och dylikt är betalda. INTE mat, nöje, kläder! Fan så störd, men det förklarar väl det mesta att du har körkort men vet inte att vi har vänstertrafik i Sverige.

va fan är det med dig, så kläder och mat räknas in som kostnader med el och försäkring gör det inte, va i helvete är det för jävla resonemang. Du säger att man kan leva på 1000 spänn i månaden om man inte behöver betala vissa saker. Va bra, me vem fan ska betala de sakerna du inte tar med i din beräkning? ja kan köpa en ferrari för 1000 spänn, om någon annan betalar resten av priset. Så då kan ju inte 
JAG köpa en ferrari för 1000 spänn, eftersom att det är någon annan som betalar.
Sen är det ju trevligt att du tar saker från andra trådar, skriver om dem till oigenkännlighet och använder som argument här. Visar verkligen hur seriös du är, ditt jävla troll. 
Ja är klar nu, jag har låtit dig sänka mig till din nivå länge nog. Du får inget ytterligare svar från mig.