2010-09-16, 14:35
Medlem
Applesins avatar
Nu är det så att mitt personkonto råkat ut för en övertrassering och dessutom blivit låst för den delen. Men nu är frågan ifall det fortfarande går och sätta in pengar eller kommer man nekas och pengarna skickas tillbaka eller finns dem där ändå?

Om jag förstått det rätt så behöver man bara betala den summa det nu handlar om + någon avgift, men går det fortfarande och skicka över pengar till detta konto för all del?
Citera
2010-09-16, 14:40
Medlem
Klart det går att skicka pengar till det. Hur skulle du annars någonsin komma ur övertrasseringen?
Citera
2010-09-16, 14:41
Medlem
Applesins avatar
Jo, men om man inte göra det via kontor då och skickar över nätet istället?
Citera
2010-09-16, 14:44
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applesin
Jo, men om man inte göra det via kontor då och skickar över nätet istället?

Ja. Kontot blir inte avstängt bara för att du övertrasserar.
Citera
2010-09-16, 15:00
Medlem
jeanthss avatar
Ironiskt nog har jag varit med om detta idag också, då tom banken snodde kortet och jag kan inte logga in på internetbanken.
Detta är swedbank dock. Är jag rökt, eller är det bara att betala in skiten?
Citera
2010-09-16, 15:08
Medlem
Applesins avatar
Ja kan logga in på internetbanken via Nordea men ser inte kontot, endast mitt sparkonto.. Frågan är ifall det fortfarande är åtkomligt (dels det går och skicka över pengar på det anonyma sättet så att det blir upplåst igen). Kortet/kontot är iaf låst, testade igår med den lilla dosan.

Kontoren stänger snart och det duger inget till, och jag har dessutom ingen möjlighet och bara sticka nu heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in