Citat:
Ursprungligen postat av CgiBinLaden
De sossar som är kliniskt hjärndöda bryr sig nog inte om några teorier alls.Kan? Kanske. Men kom gärna med något slags konkret bevis för att det är en konspiration istället. Annars kan vi lika gärna diskutera att judar förgiftar brunnar, för det kan de också göra.
Liksom jag påpekade i ett tidigare inlägg så prioriterar man olika beroende på vad som står i journalen. Gick det dig förbi? Jag är övertygad om att det finns folk som står i kö till alla möjliga operationer, jag är också övertygad om att det finns folk som kommit till operation betydligt snabbare än GP på grund av att fallet var akut eller på annat sätt högprioriterat.Va? Procentuell andel av vadå? Förklara det där en gång till.
Personligen tycker jag de flesta sossar verkar
kliniskt hjärndöda.
Du kan inte lägga ihop 1 + 1 alltså? Tror du jag vet vad som försiggår bakom lykta dörrar på deras sammankomster.För mig är det hela klart som korvspad, och det existerar muntliga överenskommelser än idag, och allt hamnar inte på papper. Om du tror på en 100%-ig demokrati i Sverige är du långt ute och cyklar, grabben, men det överenstämmer iofs med din blinda tilltro till de folkvalda, en tilltro både jag och många med mig här på FB saknar...
Journalerna kan bres på fett, och varför var Göran på sitt arbete dagen innan operationen, min svärmor har t.ex. varit sjukskriven ett helt år och haft besvären i tre år???!!!
Jag tror knappast att Persson som var kronvrak i lumpen besitter fysisk kapacitet att härda ut med smärta mer än den tanten, så där kan vi ju avskriva det akuta behovet...Hade Persson haft såna smärtor hade han givetvis gått sjukskriven en längre tid innan operationen...
Fler människor inom sagda vårdsektor alltså = mer folk bor i städerna och mindre folk bor på landet, comprende?