2008-01-09, 20:52
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captainhaddock
Har för mig att det är "rainman"

Jadå. Shoot.
Citera
2008-01-09, 20:53
Medlem
Captainhaddocks avatar
You shot me, and you murdered my friends... and you dumped us in the lake!
Citera
2008-01-09, 22:24
Medlem
iadoremyselfs avatar
Smoking Aces, nästan 100...
är det inte en sjukt skön replik av snubben som han säger det till efter?

eftersom jag tror jag har rätt så tar jag nästa då:

-Your cock is so smooth!
-Your's would be too... if you were a man
Citera
2008-01-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iadoremyself

-Your cock is so smooth!
Superbad
Citera
2008-01-09, 23:33
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedude6666
Superbad

rätt!

din tur
Citera
2008-01-09, 23:55
Medlem
taszhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e_peppe
Lucky Number Slevin
Aha, det gick ju fort.

Jag tycker att vi borde införa en regel mot IMDB fuskare, som googlar på citaten eller liknande! Man får såklart leta upp sina egna citat på nätet, om mna inte kommer ihåg exakt, men man får inte göra det för att svara på vilken film det är. Right?

Man måste, samtidigt som man nämner vilken film det är, sätta in citatet i ett sammanhang. Typ varför nån sa det eller iaf VEm det var som sa det.

Är inte det vettigt? Det blir lite mer renodlat och svårare spel då, inte sant?

Låter det vettigt?
Citera
2008-01-09, 23:55
Medlem
Captainhaddocks avatar
Citat:

-Your cock is so smooth!

Helt rätt dude!

Det är Smokin' Aces, grymt skön film btw
Citera
2008-01-10, 08:51
Medlem
iadoremyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taszh
Aha, det gick ju fort.

Jag tycker att vi borde införa en regel mot IMDB fuskare, som googlar på citaten eller liknande! Man får såklart leta upp sina egna citat på nätet, om mna inte kommer ihåg exakt, men man får inte göra det för att svara på vilken film det är. Right?

Man måste, samtidigt som man nämner vilken film det är, sätta in citatet i ett sammanhang. Typ varför nån sa det eller iaf VEm det var som sa det.

Är inte det vettigt? Det blir lite mer renodlat och svårare spel då, inte sant?

Låter det vettigt?

jo, givetvis önskar vi alla att det inte förekom något fusk, dock tror jag att det som är hederliga nog att inte fuska redan inte gör det, och de andra kommer nog fortsätta att göra det
men din idé om att sätta in det i ett sammanhang är ändå rätt bra, lets give it a try!
Citera
2008-01-10, 09:06
Medlem
iadoremyselfs avatar
Eftersom "thedude666" inte postat något citat än så gör jag det

Här kommer en rätt svår en så får vi se hur "allmänbildade" inom film världen ni är
Sen kan vi ju försöka sätta in citaten i dess sammanhang som "Taszh" nämnde ovan så att vi kan lättare förhindra fusk.

" Here's a soldier of the South who loves you, ********. Wants to feel your arms around him, wants to carry the memory of your kisses into battle with him. Never mind about loving me, you're a woman sending a soldier to his death with a beautiful memory. ********! Kiss me! Kiss me... once... "
Citera
2008-01-10, 10:57
Medlem
kr_jonas_ans avatar
Citat:
Eftersom "thedude666" inte postat något citat än så gör jag det

Här kommer en rätt svår en så får vi se hur "allmänbildade" inom film världen ni är
Sen kan vi ju försöka sätta in citaten i dess sammanhang som "Taszh" nämnde ovan så att vi kan lättare förhindra fusk.

" Here's a soldier of the South who loves you, ********. Wants to feel your arms around him, wants to carry the memory of your kisses into battle with him. Never mind about loving me, you're a woman sending a soldier to his death with a beautiful memory. ********! Kiss me! Kiss me... once... "

Borta med vinden... ******** = Scarlette , citatet beskriver scenen rätt bra som det är..

Här får ni en att knäcka:

"-They can suck my pathetic little dick, and I'll dip my nuts in marinara sauce just so those fat bastards can get a taste of home while they're at it"
Citera
2008-01-10, 11:42
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr_jonas_an
Borta med vinden... ******** = Scarlette , citatet beskriver scenen rätt bra som det är..

Här får ni en att knäcka:

"-They can suck my pathetic little dick, and I'll dip my nuts in marinara sauce just so those fat bastards can get a taste of home while they're at it"
Låter som Boondock Saints. Rocco säger det väl i samband med den festen där en katt blir köttfärs om hans bossar?

Ganska säker på att det är rätt, återkommer om en stund med nytt citat.

nytt citat:

There's a time when a man needs to fight and a time when he needs to accept that his destiny's lost, the ship has sailed and that only a fool will continue. The truth is I've always been a fool.
Senast redigerad av muney 2008-01-10 kl. 11:48.
Citera
2008-01-10, 12:10
Medlem
kr_jonas_ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Låter som Boondock Saints. Rocco säger det väl i samband med den festen där en katt blir köttfärs om hans bossar?

helt riktigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in