Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-06-03, 07:50
  #1
Medlem
SweTechs avatar
som titeln säger, gissa film citatet...

leken följer i fotspåren efter andra liknande på forumet, gissa rätt och det är din tur.

Jag börjar, "See, here's the pulse. And this is your finger, far away from the pulse, jammed straight up your ass. Say, would you like a chocolate covered pretzel?"
Citera
2004-06-03, 09:29
  #2
Banned
Caine_Gothenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
som titeln säger, gissa film citatet...

leken följer i fotspåren efter andra liknande på forumet, gissa rätt och det är din tur.

Jag börjar, "See, here's the pulse. And this is your finger, far away from the pulse, jammed straight up your ass. Say, would you like a chocolate covered pretzel?"
"Jay and Silent Bob Strike Back", Jason Lee säger det i serietidningsbutiken när Jay och Silent Bob inte har en aning om att Miramax skall göra film av "Bluntman & Chronic"

Men varför skapa en ny tråd? Det finns ju redan en frågesportstråd...
Citera
2004-06-03, 09:48
  #3
Medlem
kasstkniws avatar
egentligen är det inget kul med dessa trådar där man ska gissa ett citat från en film. en sökning på imdb så har du ju filmen. så det är ju inte direkt en utmaning, tyvärr. :/
Citera
2004-06-03, 09:51
  #4
Medlem
SweTechs avatar
varför är enkelt.... jag hade tråkigt på jobbet
Citera
2004-06-03, 13:58
  #5
Medlem
dIRe_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
"Jay and Silent Bob Strike Back", Jason Lee säger det i serietidningsbutiken när Jay och Silent Bob inte har en aning om att Miramax skall göra film av "Bluntman & Chronic"

Men varför skapa en ny tråd? Det finns ju redan en frågesportstråd...

Jag har inget emot att det finns två trådar eftersom jag är jävligt paranoid och inte litar på att folk inte använder imdb. En med citat och en med en riktig frågesport

Gissa detta:
"I'm gonna give you three seconds, exactly three fuckin' seconds, to wipe that stupid lookin' grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you!"
Citera
2004-06-03, 14:01
  #6
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dIRe_

Gissa detta:
"I'm gonna give you three seconds, exactly three fuckin' seconds, to wipe that stupid lookin' grin off your face or I will gouge out your eyeballs and skull fuck you!"

Lätt! Full Metal Jacket.

Här är en annan:
"Ahhhh, the king of beers (om bud)"
"More like the prince of piss if you ask me" *tar en slurk guiness*
Citera
2004-06-03, 14:02
  #7
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Här är en annan:
"Ahhhh, the king of beers (om bud)"
"More like the prince of piss if you ask me" *tar en slurk guiness*

Blue Velvet?
Citera
2004-06-03, 14:05
  #8
Medlem
Memnoks avatar
nope
Citera
2004-06-03, 15:24
  #9
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Lätt! Full Metal Jacket.

Tur att du svarade innan mig så jag inte hann göra bort mig och gissa på The Way Of The Gun... Tänkte på citatet "Shut that cunt's mouth before I fuck-start her head"
Citera
2004-06-03, 15:29
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Tur att du svarade innan mig så jag inte hann göra bort mig och gissa på The Way Of The Gun... Tänkte på citatet "Shut that cunt's mouth before I fuck-start her head"

Jävligt skönt när dom sedan går lös på varandra. han börjat med att knäcka näsbenet på bruden framför hennes gorilla till kille
Citera
2004-06-03, 15:46
  #11
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Tur att du svarade innan mig så jag inte hann göra bort mig och gissa på The Way Of The Gun... Tänkte på citatet "Shut that cunt's mouth before I fuck-start her head"

jag tycker att hennes kommentarer är ännu roligare: "You like to fuck boys??? Little fontanella-fucker! My boyfriend's gonna fuck you he's not even gay or anything....."
Citera
2004-06-03, 16:33
  #12
Medlem
Spünkst˙rfens avatar
"AK-47. When you absolutely, positively got to kill every motherfucker in the room. Accept no substitutes."

Ganska lätt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback