Hejsan flashback, hittar inget vettigt svar när jag sökte på internet och har försökte med flera olika versioner och allt möjligt av windows 7 men vilket jag än tar så hänger det sig för mig.
Har testat samma skiva som mina vänner har och det funkar klockrent för dom men hänger sig för mig.
Tror inte det är för jag har för klen dator för det flyter på jätte bra i kanske 20-30 min sedan hänger sig datorn och måste starta om den. Ser inget problem annars med det förutom att det hänger sig som är själva problemet.
Så nu kommer frågan jag väntar på att få svar på, nån som har haft samma problem och löst det på något sätt eller är det bara att köra på med gamla XP tills jag köper en ny dator ?
Tack på förhand
MVH / nynge
Senast redigerad av Nynge 2010-09-15 kl. 06:25.
Repor på skivan? Även om den inte ser allt för farlig ut så kan det vara skivan. Testa annars annan release (antar nu att det är en piratkopia).
Exakt, men jag har bränt ut helt nya skivor och testat versionen dom har bränt ut med på en ny skiva till mig så repor tror jag inte det är då skivorna är bra och ligger i ett fodral, men tack ändå
Exakt, men jag har bränt ut helt nya skivor och testat versionen dom har bränt ut med på en ny skiva till mig så repor tror jag inte det är då skivorna är bra och ligger i ett fodral, men tack ändå
Är du säker på att den hänger sig?
Vissa måste vänta länge på något ställe medan den kollar upp datorn. Microsoft labb hade fått några extrema väntetider när de testade före Win 7 lanseringen.
Är du säker på att den hänger sig?
Vissa måste vänta länge på något ställe medan den kollar upp datorn. Microsoft labb hade fått några extrema väntetider när de testade före Win 7 lanseringen.
Det har är precis som allting hänger sig då musiken jag har igång hackar och allt sånt där blir bara dynga av. Skulle veta om någon har haft samma problem och löst det, ska testa om någon dag då jag har lagt över allt på min externa hårddisk jag vill ha kvar och såvidare.
Det har är precis som allting hänger sig då musiken jag har igång hackar och allt sånt där blir bara dynga av. Skulle veta om någon har haft samma problem och löst det, ska testa om någon dag då jag har lagt över allt på min externa hårddisk jag vill ha kvar och såvidare.
Vänta lite... försöker du installera Windows 7 medans du är inne i XP?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!