2013-06-16, 23:00
Medlem
Gantss avatar
Fy fan va segt det måste vara för VP att förlora så där. Dem spelade sjukt bra även om dem var nere med bot och mid racks efter 25 i gamet. Tyvärr höll det inte hela vägen då dem gav top racks helt gratis.
Citera
2013-06-16, 23:01
Medlem
Premos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Fy fan va segt det måste vara för VP att förlora så där. Dem spelade sjukt bra även om dem var nere med bot och mid racks efter 25 i gamet. Tyvärr höll det inte hela vägen då dem gav top racks helt gratis.

Grymt underhållande!
Citera
2013-06-16, 23:46
Medlem
rehyptols avatar
Vad är det här 322 folk spammar?
Citera
2013-06-17, 01:36
Medlem
Filuren89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Vad är det här 322 folk spammar?
Solo, en spelare i Rox.kis bettade på ett game som de själva spelade och vann 322$. Han hade bettat maxgränsen på att de själva skulle förlora och blev anklagad för att ha throwat gamet, och därefter blev deras lag/organisation bannade från div. turneringar etc.

EDIT: http://www.joindota.com/en/news/9989-update-rox-kis-issues-statement
Citera
2013-06-17, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dikon
När jag trycker på C, så att min hero centreras, vill jag även att eventuella enheter som jag styr också markeras. Går detta att göra?
Extremt jobbigt att flyga in i en teamfight med Visage utan mina småttingar...

Alltså, jag suger fan på att micra. några tips?
Din hero har du ju på F1. Du kan binda "Select all other units" på någon knapp också, t.ex. F2. Då väljer den alla units du har utan couriern och din hero.
Sen kan du även binda speciella units till olika knappar, t.ex. 1,2,3,4,5,6.
Finns också "Unified Unit Orders". Då skickar du kommand till alla din units (utan courier då såklart) när du håller in CTRL.

Men jag kan tyvärr inte ge dig några tips då jag själv är sämst i världen med micro.
Citera
2013-06-17, 12:33
Medlem
Alliance gjorde en extremt nervös i g2 mot mOuz. Trodde de skulle slarva bort segern
Citera
2013-06-17, 14:11
Medlem
JerkZs avatar
Fuck! Inge LD för AdmiralBulldog
Citera
2013-06-17, 14:48
Medlem
Usch vad tråkigt Dignitas spelar.
Sista matchen mot Na'Vi igår, och nu nästan exakt samma taktik mot Alliance.
Citera
2013-06-17, 15:05
Medlem
JerkZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Usch vad tråkigt Dignitas spelar.
Sista matchen mot Na'Vi igår, och nu nästan exakt samma taktik mot Alliance.

Nja, dom har ju försökt att pusha tidigt och hitta några early kills med bats dagger osv. Lyckligtvis fick s4 en skön comeback med sina coils efter sin bedrövliga insats mitt. Den enda som spelar tråkigt är väl ändå Naga.
Citera
2013-06-17, 15:33
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren89
Solo, en spelare i Rox.kis bettade på ett game som de själva spelade och vann 322$. Han hade bettat maxgränsen på att de själva skulle förlora och blev anklagad för att ha throwat gamet, och därefter blev deras lag/organisation bannade från div. turneringar etc.

EDIT: http://www.joindota.com/en/news/9989-update-rox-kis-issues-statement
Tack så mycket.
Citera
2013-06-17, 18:54
Medlem
klos_s avatar
Har säkert 15 invites, så vill ni ha en så är det bara att skicka ett PM!

Och för att gör inlägget lite givande så ska jag klaga lite på DotA2, Clockwerk som även finns som port till HoN och kalls Pharao. Jag vill klaga lite på Clockwerk helt enkelt, det är två saker som jag stör mig på otroligt mycket och de är:

1. Hans "Power cogs" är ju otroligt begränsad, man måste i stort sätt stå precis bredvid för att få in någon. Varför har de inte den mer som i HoN när man har en yta på några hundra "units" som gör att man kan fånga in fler än en hjälte utan allt för stora problem.

2. Hans ulti, projektilen är alldeles för långsam. Står man på maxrange så tar det 0,5-1 sekund för den att komma fram. Och iom. att den är så otroligt känslig så kan det blir riktigt irriterande moment.

Måste dock ge Clockerwerk en klapp på ryggen då hans Flare flyger en aning snabbare än Pharaos i HoN.
Citera
2013-06-17, 19:50
Medlem
När börjar game 2 av finalen?

Edit: 20.30
Senast redigerad av Verticaloo 2013-06-17 kl. 20:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in