2013-04-08, 13:09
Medlem
Kamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsycholicRave
Med tanke på hur de placerar sig i Internationals så stämmer "knappast en av de bättre" in mycket dåligt på dem. Att IG är bättre visade de i 2012 års final, men det var ju inte utan motstånd, vilket indikerar att de ligger på ungefär samma nivå. NTH kan vara kul att kolla in, alltid roligt att ha svenskar att heja på

International var ett halvår sedan. Mycket vatten under broarna.
Citera
2013-04-09, 09:15
Medlem
Sponnes avatar
Så fruktansvärt jävla idiotiskt att man kan stacka 4 stycken och reportbanna folk, händer mig varje dag. Spelar absoult ingen roll jag är helt tyst i gamet, om jag köper wards chiken och gangar. Spelar inte nån roll om man vinner eller förlorar man får ändå en report för att dom är mates. Svin bra idé de där med reports

Bara mig de här händer för hela tiden?
Citera
2013-04-09, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
Så fruktansvärt jävla idiotiskt att man kan stacka 4 stycken och reportbanna folk, händer mig varje dag. Spelar absoult ingen roll jag är helt tyst i gamet, om jag köper wards chiken och gangar. Spelar inte nån roll om man vinner eller förlorar man får ändå en report för att dom är mates. Svin bra idé de där med reports

Har aldrig blivit bannad, någon gång. Då har jag ändå spelat som en idiot ibland, betett mig som en idiot och gått in för att irritera så mycket som möjligt.
Citera
2013-04-09, 11:21
Medlem
Citat:

Förstår inte heller hur du kan bli bannad av det. Har säkert blivit reportad 100 gånger då jag brukar skriva en del omogna saker om ryssar när de håller på och är korkade. Dock aldrig blivit bannad.
Citera
2013-04-09, 11:29
Medlem
Sponnes avatar
Är 100% på att de är för att dom reportar som jag blir bannad, för att jag har ~1700 games spelade (nörd) och 11 leave totalt utspridd på dom matcherna. Fruktansvärt störande iallafall
Citera
2013-04-09, 13:50
Medlem
Gantss avatar
Citat:

En gång har det hänt mig att 4 personer i mitt lag reporta mig bara för min dota2 stängdes av och jag inte kom tillbaka inom loppet av 1 minut. Kom självklart tillbaka och då börja dem lacka på mig för att jag "ragequita" efter gett first blood (vilket inte jag gjorde eftersom någon jävla pop-up fönster stängde ner min Dota2...)

Vi vann till slut iaf och jag reporta dom och dom reporta mig. Dock undrar jag vart man kan se vilka som reportat en och utav vilken anledning?
Citera
2013-04-09, 13:56
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Pikapik
Förstår inte heller hur du kan bli bannad av det. Har säkert blivit reportad 100 gånger då jag brukar skriva en del omogna saker om ryssar när de håller på och är korkade. Dock aldrig blivit bannad.

Orsaken att #1 blir bannad och #2 inte blir det är det automatiserade ban systemet. Du måste bli rapporterad av 4 personer på din sida i ett game för att få en auto ban.
Citera
2013-04-09, 15:42
Medlem
Citat:

Nånting gör du uppenbarligen som andra inte gillar om det händer varje dag.. Jag har aldrig någonsin ens fått en varning när jag soloköat och det är knappast min skill som gör det då jag ofta har riktigt risiga games.
Citera
2013-04-09, 17:01
Medlem
riikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallbrand
Orsaken att #1 blir bannad och #2 inte blir det är det automatiserade ban systemet. Du måste bli rapporterad av 4 personer på din sida i ett game för att få en auto ban.

Inkorrekt.
Citera
2013-04-09, 18:18
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Nånting gör du uppenbarligen som andra inte gillar om det händer varje dag.. Jag har aldrig någonsin ens fått en varning när jag soloköat och det är knappast min skill som gör det då jag ofta har riktigt risiga games.
Hur bra man är har inget med reports att göra. Folk som rapporterar för att någon råkar feeda eller liknande är bara rena idioter då det kommer inte hjälpa, det enda de gör är att missbruka reportsystemet. Alla kan ha ett par riktigt dåliga dagar ibland, det man kan rapportera för är om någon feedar med flit och det är inte lätt att bevisa.
Citera
2013-04-09, 22:03
Medlem
worjas avatar
Finns det folk som kan spela och hänger någonstans? Blir så jävla trött på alla dota idioter, fan har dem för problem egentligen?

Folk ragear utan någon som helst anledning, ger upp när det kan t.ex. stå 6-2 mellan lagen osv. Jag fattar att det mestadels är skitungar som inte klarar av att behärska sig. Synd att Dota community ska vara så jävla dåligt..

Så hänger flashbackare någonstans så kanske man kan sätta ihop några och köra så kanske man slipper idioter i laget...
Citera
2013-04-09, 22:29
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av worja
Finns det folk som kan spela och hänger någonstans? Blir så jävla trött på alla dota idioter, fan har dem för problem egentligen?

Folk ragear utan någon som helst anledning, ger upp när det kan t.ex. stå 6-2 mellan lagen osv. Jag fattar att det mestadels är skitungar som inte klarar av att behärska sig. Synd att Dota community ska vara så jävla dåligt..

Så hänger flashbackare någonstans så kanske man kan sätta ihop några och köra så kanske man slipper idioter i laget...
fb.dota2 sweden kanalen och reddit är 3 ställen som man kan hitta bra folk att lira med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in