Citat:
Ursprungligen postat av QB_Tolchock
Så jävla drygt!
Hade precis bestämt mig för att köpa mig en invite till Dota 2, så går skiten inte att köpa.
Tappar kontakt till servern när man ska gå till betalningen!
EDIT:
Nu gick det att köpa. Men har en fråga, när det ska installeras så vill den installera "Dota 2" och "Dota 2 test". Är det nödvändigt att installera test varianten också? Skiten blir mer än dubbelt så stor då.
Nej, skit i Dota 2 test. Det är bara (tror jag) att man helt enkelt kan testa heroes. Vilket man kan i botsgames ändå.
Jag har en fråga om man har en Key som man inte behöver fast det är ingen köpt key. Hur ska jag då på smidigast sätt byta den mot items? Jag behöver den inte eftersom jag redan har Dota2 sedan länge, tycker bara det är idiotiskt att den ligger och skräpar när jag faktiskt kan byta den mot något roligt item som jag vill ha. Hur tycker ni att jag ska göra?
Och är mythical kistorna något att ha? Annars kanske man kan byta den mot ett litet item också, eftersom jag inte har avsikt att använda den heller.
Edit: Förresten, går det att hitta lobbies på något roligt sätt? Skulle vilja spela med 4 andra personer hade jag tänkt. Någon som vet?
Tack så väldigt mycket!