Citat:
Ursprungligen postat av
wastaah
I lol har varje hero en unik passiv som alltid är där. Typ att en tank hero kan ha nån stackande armor när han blir slagen eller liknande. Samt så har man passiva % stats som ett rpg skillträd som man stoppar i innan gamet, dvs att du kan välja mer % armor och liknande. Lägger de in något sånt i dota skulle jag spy. Med tanke på hur stort och populärt dota blivit tvivlar jag på att de skulle spotta alla i ansiktet, även om de iof gjort det precis med report systemet. Detta är även 10års updaten av dota.
Rekommenderar starkt att folk kollar game 3 från finalen, sjukt game (top 10 någonsin)
Jag hoppas verkligen inte att de lägger till ett personligt skillträd som gör att ena matchen har en hero extra armor medan andra matchen har samma hero extra hp reg istället. Då kan de lika gärna döpa om spelet till League of Heroes.
Jag såg inte alla matcher från Boston Major men större delen från kvartsfinalerna och framåt.
Visst match 3 var bra men jag föredrog de andra matcherna mer där OG totalt rövknullade Af.
Patetiskt att se Nyx/Naix i fjärde matchen där de sprang runt som yra höns och desperat försökte hitta solokills så när de väl fann en så missade nyx sin stun. Naix gick från toppen i farm till mitten pga deras misslyckade ganking projekt.
Förövrigt är Nyx/Naix combon något troll och ryssar kan ägna sig åt, sjukt tråkig dota.