2014-07-01, 21:57
Medlem
Chatwheel ftw. Brukar aldrig skriva in-game, behövs ju inte nu när man kan clicka ss/re på motståndar avataren osv. Ett hett tips för oss som spelar mycket mid är att ha "Enemy has rune" på chatwheel eller command, slipper man missa någon lasthit eller så för att skriva det.
Citera
2014-07-01, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaWestraNostra
Chatwheel ftw. Brukar aldrig skriva in-game, behövs ju inte nu när man kan clicka ss/re på motståndar avataren osv. Ett hett tips för oss som spelar mycket mid är att ha "Enemy has rune" på chatwheel eller command, slipper man missa någon lasthit eller så för att skriva det.
Jag vet att man alt-klickar för att säga miss, men hur gör man re?
Citera
2014-07-02, 12:27
Medlem
Sumsarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erkalinen
Jag hade tänkt försöka börja snacka in-game men tycker det känns så awkward på något vis att prata med folk man inte känner

All mer anledning att träna.

Jag ser voice in-game som något oerhört roande -- ofta får jag ut mer glädje där än från själva matchen. Det är också en bra möjlighet att träna kommunicera på engelska och (ibland) finputsa sina sociala förmågor.
Citera
2014-07-02, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Jag vet att man alt-klickar för att säga miss, men hur gör man re?
Ctrl+alt och sen klicka på avataren.

Vilka autoexec commands kör ni andra?
Citera
2014-07-02, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaWestraNostra
Ctrl+alt och sen klicka på avataren.

Vilka autoexec commands kör ni andra?

Den var ny, tackar. Jag kör miss med alt-klick och shopping med shift+click, även styrning av kuriren med F-knapparna.
Citera
2014-07-02, 22:21
Medlem
NeverSures avatar
Alltså jag brinner nu.... Detta är typ 3e matchen idag jag förlorar pga att vi äger dem totalt men sen får ~ 4 av dem i mitt lag Dc, nu sista fick jag Dc och vi var i deras bas när jag fick den, dem har inte tagit ett enda torn. Så kommer man in och dem har vunnit på 3-4 minuter.........

Kan ju inte bara vara jag som har problem med servers? Bara i dota också har aldrig fått en Dc sen jag fick fiber för 7 år sedan.... Ska det vara såhär så lägger jag ner dota.
Citera
2014-07-02, 22:36
Medlem
Svartbåts avatar
Skrattade lite när jag såg den här videon, https://www.youtube.com/watch?v=g1-uR79lVzU .

Åh Envy.
Citera
2014-07-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartbåt
Skrattade lite när jag såg den här videon, https://www.youtube.com/watch?v=g1-uR79lVzU .

Åh Envy.

Så rolig, skrattade rejält när de klippte till matchen!
Citera
2014-07-03, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeverSure
Alltså jag brinner nu.... Detta är typ 3e matchen idag jag förlorar pga att vi äger dem totalt men sen får ~ 4 av dem i mitt lag Dc, nu sista fick jag Dc och vi var i deras bas när jag fick den, dem har inte tagit ett enda torn. Så kommer man in och dem har vunnit på 3-4 minuter.........

Kan ju inte bara vara jag som har problem med servers? Bara i dota också har aldrig fått en Dc sen jag fick fiber för 7 år sedan.... Ska det vara såhär så lägger jag ner dota.
Vad sitter folk på för sketna uppkopplingar? Har nog runt 2500games och kan aldrig minnas att jag DCat någon gång.
Citera
2014-07-03, 18:12
Medlem
NeverSures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vismbr
Vad sitter folk på för sketna uppkopplingar? Har nog runt 2500games och kan aldrig minnas att jag DCat någon gång.

Det är servers det är fel på..... Jag har 100/100 fiber och har aldrig haft en dc på 7 år i nått spel.. Sen får ju inte ett helt lag Dc samtidigt pga mitt internet.
Citera
2014-07-03, 18:14
Medlem
NeverSures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suffa
Så rolig, skrattade rejält när de klippte till matchen!

Hahaha den tog bort all min ilska :P
Citera
2014-07-03, 23:05
Medlem
Tshabalala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartbåt

Åh Envy.

kick EE win ti4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in