Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-14, 14:06
  #1
Medlem
skjutsnutens avatar
Jag antar att du inte vill hjälps mej men det är faktiskt min kompis du hjälper.

För 9 mån sen fick han sin andra varningn 10/9-10/10 eller nåt sånt.

Men forfratfarande det kontot inte aktiverats,. Det står avtstängt.

FAKTUM ÄR ATT HAN STÄNGDES FÖR ANDRA GPNGEN AV 27/10-09 för 1.01 brott. vilket skulle ge 1 mån avstängjning (eller va de 3? kvurtar iofs) eftersom DET NU HAR GÅTT 10 MÅNADER! hur fööklarar ni det flashback???


Och när jag gjorde en grundlig genomsökning på hans namn (kingfreddie) och alla actions som tagitsa mot han sen avstängningen det enda jag kan hitta.....

INGENTING!

Varör är han ens fortfarande avstängd när det gått ut för snart ett år sen.

Jag säger inget till core_ av detta frö han verkar partisk och hoppas nån annan mod kan ldea till detta fixas. Kingfreddie var en som postat mycket och gav mykket info till drog/kriminalitet/realtioner/pstkiatri och liknaned forum.

Jag har tagit upp detta på döva öron innan men hoppas någo´n har stacke nog att titta på det.
Citera
2010-09-25, 01:48
  #2
Medlem
Ett Hunds avatar
kingfreddie är bannlyst eftersom han har använt ett alternativt konto under sin temporära avstängning, vilket inte är tillåtet och leder till permanent bannlysning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback