2010-09-13, 20:26
Medlem
Tjena Flashbackare.

Har en fråga till er som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.
Försöker installera Daemon Tools, men så fort som datorn rebootar (Vilket Daemon Tools kräver i en installation) så börjar installationen om igen med next, next, next, reboot. Det går liksom i en ond cirkel.
Vad kan detta bero på? Tacksam för svar! Please help. Har haft Daemon Tools hela tiden, men nu efter att jag har omformaterat datorn med samma OS som förr så går det inte av någon anledning. Mitt OS är Windows 7.
Citera
2010-09-13, 20:30
Medlem
NinjaSpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXVII
Tjena Flashbackare.

Har en fråga till er som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.
Försöker installera Daemon Tools, men så fort som datorn rebootar (Vilket Daemon Tools kräver i en installation) så börjar installationen om igen med next, next, next, reboot. Det går liksom i en ond cirkel.
Vad kan detta bero på? Tacksam för svar! Please help. Har haft Daemon Tools hela tiden, men nu efter att jag har omformaterat datorn med samma OS som förr så går det inte av någon anledning. Mitt OS är Windows 7.

Du kanske har laddat ned fel version. Har nyligen kommit en version för windows7.
Citera
2010-09-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaSpy
Du kanske har laddat ned fel version. Har nyligen kommit en version för windows7.

Men det funkade sist jag hadde den på Windows 7. Konstigt.
Citera
2010-09-13, 20:35
Medlem
NinjaSpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXVII
Men det funkade sist jag hadde den på Windows 7. Konstigt.

Ja, låter konstigt. Jag har denna http://www.disk-tools.com/download/daemon.. Funkar för mig (windows7 såklart).
Citera
2010-09-13, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaSpy
Ja, låter konstigt. Jag har denna http://www.disk-tools.com/download/daemon.. Funkar för mig (windows7 såklart).

Den funkade för mig med. Konstigt alltså, måste fan ha fummlat någonting . Tack för hjälpen.
Citera
2010-10-20, 19:22
Medlem
SunshineBlinds avatar
Jag kan inte för mitt liv förstå vad som är fel. Försöker med samma länk som ni lagt upp men jag får "Internal setup error. Error code: 14. Contact support." när jag försöker. Det funkar helt enkelt inte, jag har försökt time and again. hur går jag förbi detta problem, då jag ska installera och få mitt DT att funka?
Citera
2010-10-20, 21:20
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Jag kan inte för mitt liv förstå vad som är fel. Försöker med samma länk som ni lagt upp men jag får "Internal setup error. Error code: 14. Contact support." när jag försöker. Det funkar helt enkelt inte, jag har försökt time and again. hur går jag förbi detta problem, då jag ska installera och få mitt DT att funka?
Vad har du för antivirsu program?
Jag gjorde som så att jag avinstallerade Comodo och sen installerade jag DT och där efter återinstallerade jag Comodo. Det dök dock upp ett error 14 meddelande första gången jag försökte starta DT när jag hade installerat Comodo igen. Men det var bara att stänga meddelandet och starta DT igen så fungerade det.
Nu fungerar det prima.

Det är något i vissa antivirusprogram som gör så att man inte får chansen att tillåta eller neka det som görs, utan det fuckar upp installationen utan äns tillåtelse.
Citera
2010-11-18, 17:45
Medlem
Jag skulle vara riktigt tacksam för lite hjälp då jag har installerat ett spel och det står bara mount image hur ska jag göra? Finns ingen iso fil. Är vitality så ni vet! tacksam för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in