Citat:

Ursprungligen postat av Tykke

Säger inte emot dig. Men innan du säger att Bollnäspolisen är tjurskallig kanske du ska titta på vart i från Sune Nordh är. Sen vet jag att det är många poliser från Gävle och Hudik i Bollnäs och jobbar på detta. 
Hån mot dom anhöriga kan du glömma att det är! Känns mer som ett hån mot anhöriga med det som skrivs på detta forum än vad som sker i polisens utredning. Nog för att detta är ett öppet forum som värnar om yttrande frihet men titta tillbaka i tråden och se vad som sagts samt hur de anhöriga till de misstänkta hängs ut. Rätta mig om jag har fel.

Okej, men i mina ögon är ju polisen i Gävleborg samma. Sen om det är Bollnäs, Söderhamn, Gävle eller Hudik det vet man ju aldrig med tanke på att dom åker fram och tillbaka mellan orterna hela tiden. Men jag rättar mig och säger att Gävleborgspolisen är tjurskallig. My bad.
Nej, jag tror inte att det är ett medvetet hån men för dom anhöriga känns det nog som att polisen inte tycker det är så viktigt. Hån kanske är ett starkt ord med det är så det känns. 
Man är ju inte tvingad att gå in i en tråd på flashback och läsa om man inte vill. Jag själv är personligt inblandad i det här eftersom jag var mycket god vän med BO hela min uppväxt och han har tom. bott hos mig för några år sen. När jag går in och läser i den här tråden så tar jag allt med "en nypa salt" och tycker nog att polisens lättja är ett betydligt större hån än vad FB´s användares nyfikenhet är.