Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-19, 11:56
  #4237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rexxy12
Nån som nån info om vad invalet Andreas gör nuförtiden? Ska tydligen heta Liam, nån som har adress??

Johan verkar vara död iaf.

Dennis, numera Daniel? Har skitit ut en unge tsm med Sanja Galic, bor i ett nybyggt hus och ska tydligen jobba som rörmokare.

Någon som vet vilken rörmokarfirma han jobbar på?
Citera
2023-01-31, 23:30
  #4238
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Läste hela tråden för bara någon vecka sedan.
Om det har funnits bilder så finns dom inte kvar längre i alla fall.

Har även läst hela FUP som finns här, inga bilder där heller (synliga åtminstone).

Jag ville medvetet inte se dom, så kollade noga vad det var jag klickade på.

Bra val. De obduktionsbilderna fick mig att aldrig titta på gore igen. Fullkomligt vidriga.
Citera
2023-02-19, 13:31
  #4239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Om jag inte minns helt fel så var det väl Johan som tappat bort en burk concerta, som Andreas hade någonting med att göra. Johan gav Christian skulden och de lurade upp honom i lägenheten och påbörjade misshandeln och tortyren. Sedan kom Dennis dit, som inte hade något med saken att göra, och det eskalerade hela grejen. Dennis hade inget motiv annat än att han tyckte det var kul.

Om inte han kom så tror jag inte det hade behövt urarta till ett mord.

Vidrigt att monstret går fri.
Citera
2023-02-19, 13:37
  #4240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utaannamn11
De läckta bilderna igen på styckmördaren Dennis/Daniel samt hans plitbrud S*nja G*lic

*=a

”Tills döden skiljer oss åt”🤮
https://imgur.com/a/T46pj4J

Äcklig bild när han håller stryptag om hennes hals med underrubriken "tills döden skiljer oss åt". Med tanke på vad monstret gjort.
Citera
2023-02-19, 13:38
  #4241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Hittade Denni* Jonas*on's (**= s.s) "fd tidaholm plit Sanj* Gali*" (**= a,c) adress i Hjo :

Sanj* Gali*" (**= a,c)
Slåtterväge* 11, 54431 Hjo (*=n)

USCH!!!!!!
Citera
2023-02-20, 09:18
  #4242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte-morfar
Någon som vet vilken rörmokarfirma han jobbar på?

ingen?
Citera
2023-03-06, 00:57
  #4243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte-morfar
ingen?

Tyvärr är tråden nog ganska död, men hade varit riktigt tillfredsställande och få ringa äcklets chef o berätta vafan han har anställt för jävla människa.
Citera
2023-03-06, 21:30
  #4244
Avstängd
Styckmördarna är alltså fria nu alla 3?

Och en av dom ihop med en plit?

Var bor dessa?

Minns att en bild på Christians huvud från obduktionsbordet dök upp för enkelt på Google förut, och den kommer aldrig ut ur mitt huvud. Så är evigt tacksam att jag inte scrollade hela fupen.
Citera
2023-03-06, 23:19
  #4245
Medlem
TheQues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreakfastInAmerica
Söker man på Dennis personnummer på google får man upp en Daniel Jonsson som är bosatt på en gård i Torviksele uppe i Norrland och Dennis bytte väl namn till Daniel? Dock så står det att han är 40 år så oklart om det verkligen är han, om han inte lyckats ändra den informationen på något sätt.

Ett misstag till skapelse för denna värld är vad han är. Folk kommer aldrig glömma vad du gjort Dennis, ditt vidriga jävla kräk.

Vila i frid Christian.

Här är rätt person med samma personnummer, bytet till Daniel stämmer alltså.

Dennis Per Jonsson, nu Daniel Per Jonsson efter bytet.

https://mrkoll.se/person/per-daniel-...kyqRaQcYfruerA

Hoppas aset går samma öde till mötes som Johan Flykt. Låt de inte komma i skymundan.


https://images.app.goo.gl/DLZPriKX4gwnbSSL6

Johan Flykt's dödsannons? Hur kan någon ens sakna ett sånt svin? En pundare till mördare mindre i världen. 👍
Citera
2023-03-07, 22:38
  #4246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Om jag inte minns helt fel så var det väl Johan som tappat bort en burk concerta, som Andreas hade någonting med att göra. Johan gav Christian skulden och de lurade upp honom i lägenheten och påbörjade misshandeln och tortyren. Sedan kom Dennis dit, som inte hade något med saken att göra, och det eskalerade hela grejen. Dennis hade inget motiv annat än att han tyckte det var kul.

Om inte han kom så tror jag inte det hade behövt urarta till ett mord.

1. Det var Iktorivil

2. Johan ville 'ge igen' för förnedringen han blev utsatt för dagen innan i någon närkommun till Bollnäs som slutade med att han ringde sin mamma efter att ha gömt sig inne på ICA i den staden. Johan och Christian hade hängt en längre period mer eller mindre dagligen fram till att det där på lördagen utspelade sig, han kände sig sviken men eftersom att Christian var betydligt äldre så vågade han inte själv.

Därav involveras Andreas med svepskälet en burk Iktorivil som Christian skulle ha 'stulit' Andreas var ledartypen han som man ringde när man ville ha backning med saker. Det hela går dock helt överstyr i samma sekund som Christian kommer in i vardagsrummet i Johans lägenhet när Andreas utdelar ett hammarslag som träffar Christian i sidan av huvudet.

Du har dock rätt i att om skeenden hade varit i en annan ordning så hade det inte behövt urartat till den grad det sedan gjorde. Hade Andreas varit den som anlände sist till lägenheten (istället för Dennis) så är det mycket möjligt att det hade avstyrts.
Citera
2023-03-07, 23:15
  #4247
Medlem
Sesambiffs avatar
Tiden går, fanns det ljudupptagning på rättegångar vid den här tiden?

Går det isåfall att få ut?
Citera
2023-03-10, 14:41
  #4248
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Tiden går, fanns det ljudupptagning på rättegångar vid den här tiden?

Går det isåfall att få ut?

Sveriges radio sände rättegången live så det ska finnas ljudupptagning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback