2011-10-18, 16:09
Medlem
Dalomsupports avatar
jag är sugen på att se filmerna från deras mobiler!
Läckt ut än???
Citera
2011-10-18, 22:04
Medlem
saak07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeePriest71
Undrar hur många som skickat små nätta meddelanden till dessa fina gossar på fejan

Säkert fått en del fina, men tyckte det värsta jag såg var på Andreas Clarström Wall, alla jävla inlägg om hur saknad och älskad han är. sick
Citera
2011-10-18, 22:34
Medlem
Literallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saak07
Säkert fått en del fina, men tyckte det värsta jag såg var på Andreas Clarström Wall, alla jävla inlägg om hur saknad och älskad han är. sick

Så sent som 7:e september har folk skrivit hur älskad och saknad han är, en jävla massa hjärtan och skit.
Någon har skrivit, och det är det enda i den stilen jag sett där:

"Ni styckmördade en kille för ett rån? Hur i helvette lyckades du hamna såhär snett i livet...vi snackade för jävligt länge sen, men nu kan jag inte mer än att hoppas att du får det du förtjänar och att du ångrar dig.."
Citera
2011-10-18, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saak07

Wall? Måste man vara vän för att se wall? går man in på profilen så är loggen uppdaterad senast i september 2010
Citera
2011-10-18, 23:40
Medlem
Literallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OZ12
Wall? Måste man vara vän för att se wall? går man in på profilen så är loggen uppdaterad senast i september 2010

Vän eller ha någon gemensam vän.
Citera
2011-10-18, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Literally
Vän eller ha någon gemensam vän.

Lägg upp en dump om nån har en möjlighet Vore intressant att se vilka typer det är som skriver saknar dig osv till en styckmördare
Citera
2011-10-19, 00:16
Medlem
Literallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OZ12
Lägg upp en dump om nån har en möjlighet Vore intressant att se vilka typer det är som skriver saknar dig osv till en styckmördare

http://i55.tinypic.com/2cztx5i.jpg
http://i55.tinypic.com/9tmxpz.jpg
Citera
2011-10-19, 10:45
Medlem
Formsvackas avatar
Citat:
http://i55.tinypic.com/2cztx5i.jpg
http://i55.tinypic.com/9tmxpz.jpg

Ibland, (alltför ofta nuförtiden) så begriper jag mig fan inte på mänskligheten. Jag gör faktiskt inte det. Hur i h*lvete kan man stå och skicka kärleksförklaringar och hjärtan till någon som behandlat en medmänniska som slaktavfall. Att de inte skäms?!
Citera
2011-10-19, 11:02
Medlem
LeePriest71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formsvacka
Ibland, (alltför ofta nuförtiden) så begriper jag mig fan inte på mänskligheten. Jag gör faktiskt inte det. Hur i h*lvete kan man stå och skicka kärleksförklaringar och hjärtan till någon som behandlat en medmänniska som slaktavfall. Att de inte skäms?!

Jag misstänker att dessa småtjejer inte förstår vidden av vad asen har gjort? Men det är bara en gissning...
Citera
2011-10-19, 11:09
Medlem
Formsvackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeePriest71
Jag misstänker att dessa småtjejer inte förstår vidden av vad asen har gjort? Men det är bara en gissning...

Vafan, de måste ju läsa tidningen iaf? Jag tror helt klart att de vet exakt vad de har gjort.. fullständigt övertygad. Speciellt om de är vänner till de som gjort det här. Ryktena måste ju spridas som en löpeld om inte annat.
Citera
2011-10-19, 11:52
Medlem
Literallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formsvacka
Vafan, de måste ju läsa tidningen iaf? Jag tror helt klart att de vet exakt vad de har gjort.. fullständigt övertygad. Speciellt om de är vänner till de som gjort det här. Ryktena måste ju spridas som en löpeld om inte annat.

Klart de vet! Det är knappt någon häromkring som inte har stenkoll på fallet.
Gamla nog att inse vidden är de också.
Tror dock att de är unga nog att tycka att det är lite häftigt att känna honom.
Citera
2011-10-19, 13:03
Medlem
Formsvackas avatar
Citat:
Klart de vet! Det är knappt någon häromkring som inte har stenkoll på fallet.
Gamla nog att inse vidden är de också.
Tror dock att de är unga nog att tycka att det är lite häftigt att känna honom.

Förvisso, men det sjuka är ju att det verkar vara såpass många som skriver att de saknar honom. Det är ju inte bara en ensam polare, X-flickvän eller liknande utan flera stycken!

Jag hade aldrig i mitt liv skrivit nå't liknande till en kompis som styckmördat någon. Jag hade brutit kontakten rakt av och förmodligen skrivit mindre snälla saker på hans wall. Men, men.. fjortisar växer väl upp någon gång de också och förmodligen ångrar de bittert vad de skrivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in