• 2
  • 3
2010-09-17, 16:20
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rossolito
Jag och min tjej har blivit sugna på att testa detta. Någon som varit på en swingerklubb som har lust att berätta mer? Villka klubbar är bra. Snygga/fula människor, ålder på deltagarna, hur börjar en kväll, pinsamt osv...
Swinging är kul som sjutton, men du och din partner ska nog vara oerhört självsäkra och mentalt stabila för att må bra av det. Om det finns någon som helst svartsjuka er i mellan så är det ingenting för er.
Tänk på det så kommer ni att få skitkul.
Citera
2010-09-18, 14:46
Intressant tråd.

Har förstått att swingersklubbar och BDSM-klubbar är mer välskötta utomlands = ingen fylla och inga som tafsar utan att ha fått lov (det ska däremot vara mer problem här i Sverige har jag förstått).

Folk med erfarenhet/insikt får gärna kommentera...
Citera
2012-12-19, 01:14
Medlem
Har varit på pih i solna och paradiseswings i eskilstuna

Bägge har fina schyssta lokaler väl lämpliga för att umgås intimt både här o där

pih är perfekt för nybörjarparet som gillar att knulla med sin egen partner i fina omgivningar med speglar i taken för partnerbyte o liknande får man kämpa lite..

på paradise behöver man inte kämpa för partner byte o trevligt är det även när du inte knullar

pris för en afton är ca 300-400:- då ingår även en måltid

Så flickor rocknroll swinga o utnyttja mycket kuk
Citera
2022-08-18, 11:18
Medlem
En gång för 5-6 år sedan, mix och blandat, temat var tjuv och polis, många tjejer var tjuv av någon
anledning men även polis som styrde upp det hela. Rätt kul trots allt, och några ligg blev det.
Citera
2022-08-19, 15:29
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av febojentan
En gång för 5-6 år sedan, mix och blandat, temat var tjuv och polis, många tjejer var tjuv av någon
anledning men även polis som styrde upp det hela. Rätt kul trots allt, och några ligg blev det.
Jag tog på mig min polisuniform när vi besökte Södra Swingers på Halloween för också 5-6 år sen. Jag är alltså inte någon polis utan hittade uniformen på en second hand-butik. Tänkte väl att den skulle komma till nytta!

Hann med 4 st den kvällen, eller ja, den fjärde var väl tveksamt om det ens räknas, var helt slut.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in