2010-02-25, 23:14
Medlem
sturesons avatar
30-40 års åldern då är man mogen för detta.
Kvinnan är i sin kåtaste period och mannen har börjat tappa.
Gissar att par som inte provar swing/cuckolding där kvinnan är het, slutar i att kvinnan skiljer sig för nya grabbar som kan ge henne orgasmer.

Ge din kvinna orgasmer så är hon trogen dig.
För mannen, du stannar oavsett, finns alltid porr eller horor(dock inte Sverige)

Eller?

Citera
2010-07-22, 20:50
Medlem
Men det lär ju vara sjukt enkelt att få till på det på en swingingklubb, har jag inte fel? Det måste vara ett hejdlöst raggande fram och tillbaka?
Citera
2010-07-22, 22:23
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastamonn
Men det lär ju vara sjukt enkelt att få till på det på en swingingklubb, har jag inte fel? Det måste vara ett hejdlöst raggande fram och tillbaka?
Inte mycket mer än på vilken nattklubb som helst. Skillnaden är väl att man kan gå hela vägen.
Sexa på klubben men gå hem ensamma. Smidigt om man har barn hemma.
Citera
2010-07-22, 22:34
Medlem
Men folk måste ju vara mer sexuellt lössläppta och lättfotade på en swingersklubb? Vad är meningen med det annars? Är det inte mer "rakt på sak"?
Citera
2010-07-23, 02:03
Medlem
LOL!!s avatar
Vill nog inte dra med egna bruden dit, men har många gånger funderat på att sticka dit med en tjejkompis bara för att checka läget.

För visst är det väl så att ensamma killar inte kommer in? Skulle väl varit 200 killar per tjej då
Citera
2010-09-12, 17:53
Medlem
WordWarriors avatar
Har du besökt en swingerklubb - hur var det?

Har du som ensam kille/tjej eller tillsammans med någon annan besökt en swingersklubb?

Vad kostade det, fick du knulla? Hur många?

Var det attraktiva tjejer/män där?

Hur var fördelningen mellan kvinnor och män?

Någon särskild klubb ni rekommenderar?
Senast redigerad av WordWarrior 2010-09-12 kl. 17:57.
Citera
2010-09-12, 17:58
Bannlyst
De erfarenheter jag har är brett olika.
Ska inte skriva lång recension nu då jag ska iväg.

Men kort sagt kan det sluta med rena gangbangen vissa kvällar medan andra kvällar består av kärringar som man äcklas av men man har turen att det finns en tjej där man vill ha och man får vänta på sin chans

Däremot har det ALLTID varit trevligt. Det är folk ur alla färger, klasser, yrken osv och man får utöver sex ofta mycket trevliga diskussioner, sällskap osv.
Citera
2010-09-12, 18:06
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enbragrabb77
De erfarenheter jag har är brett olika.
Ska inte skriva lång recension nu då jag ska iväg.

Men kort sagt kan det sluta med rena gangbangen vissa kvällar medan andra kvällar består av kärringar som man äcklas av men man har turen att det finns en tjej där man vill ha och man får vänta på sin chans

Däremot har det ALLTID varit trevligt. Det är folk ur alla färger, klasser, yrken osv och man får utöver sex ofta mycket trevliga diskussioner, sällskap osv.

Den sociala sidan ska inte underskattas!
Citera
2010-09-12, 20:41
Medlem
Undrar bara, Vad är chansen att man får en köns sjukdom där :O ?
Citera
2010-09-12, 22:07
Medlem
Herr_Oins avatar
Sammanfogade två trådar om swingerklubbar.

/Mod
Citera
2010-09-13, 11:10
Medlem
nuendasts avatar
många swingersklubbar har kondomkrav. dessutom handahåller klubbarna skålar med kådisar. så odsen för sjukdommar där är inte större än att du sätter på en brud från ett disco
Citera
2010-09-17, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Har du som ensam kille/tjej eller tillsammans med någon annan besökt en swingersklubb?
Som ensam och par
Citat:
Vad kostade det

Varierar beroende på land och tidpunkt på dygnet. Vad jag minns genom åren är mellan 200kr och 1000 kr. 1000 kr är vanligare pris utanför norden.
Citat:
fick du knulla? Hur många?
Snitt två i norden-upp till sex övriga europa (större klubbar/mer folk)Jag pratar alltså inte om sex utlösningar-man får hålla igen på dom om man vill vara med fram till stängningsdags
Citat:
Var det attraktiva tjejer/män där?
Speglar samhället både modelltyper och alldagliga. Jag har inget problem med utseende/ålder när jag swingar-det viktiga är att det rör sig om avklarade tända kvinnor. Om man är 20 och slank eller mullig 40 med jättebyst gör bara att omväxling förnöjer. Man skickar trots allt ändå hem damerna med sina makar igen.
Citat:
Hur var fördelningen mellan kvinnor och män?
Försöker landa på klubbkvällar där fördelningen är ca 60 män 40 kvinnor (kvinnorna brukar lätt klara den fördelningen)
Citat:
Någon särskild klubb ni rekommenderar?
För dom par som är nya är det en bra klubb eftersom det också är käk och dans om man bara vill bekanta sig med Swingervärlden
http://www.overside.fr/2007/english/index.htm
I Paris

Obs-singelkillar släpps bara in onsdag och söndag kväll och inte i träningsoveraller och jogginskor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in