Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Har du som ensam kille/tjej eller tillsammans med någon annan besökt en swingersklubb?
Som ensam och par
Varierar beroende på land och tidpunkt på dygnet. Vad jag minns genom åren är mellan 200kr och 1000 kr. 1000 kr är vanligare pris utanför norden.
Citat:
fick du knulla? Hur många?
Snitt två i norden-upp till sex övriga europa (större klubbar/mer folk)Jag pratar alltså inte om sex utlösningar-man får hålla igen på dom om man vill vara med fram till stängningsdags
Citat:
Var det attraktiva tjejer/män där?
Speglar samhället både modelltyper och alldagliga. Jag har inget problem med utseende/ålder när jag swingar-det viktiga är att det rör sig om avklarade tända kvinnor. Om man är 20 och slank eller mullig 40 med jättebyst gör bara att omväxling förnöjer. Man skickar trots allt ändå hem damerna med sina makar igen.
Citat:
Hur var fördelningen mellan kvinnor och män?
Försöker landa på klubbkvällar där fördelningen är ca 60 män 40 kvinnor (kvinnorna brukar lätt klara den fördelningen)
Citat:
Någon särskild klubb ni rekommenderar?
För dom par som är nya är det en bra klubb eftersom det också är käk och dans om man bara vill bekanta sig med Swingervärlden
http://www.overside.fr/2007/english/index.htm
I Paris
Obs-singelkillar släpps bara in onsdag och söndag kväll och inte i träningsoveraller och jogginskor