2010-09-12, 16:21
Medlem
Boggas avatar
http://www.blocket.se/vastmanland/Sp...1.htm?ca=5&w=2

Vet inte vad reglerna säger om att länka till säljesannonser. Men jag förmodar att det är ok när man vill "varna"?

Den där annonsen måste ju vara det värsta jag någonsin sett:

4 kärnig intel cpu 266 mhz <--- wooo 4x266mhz!

Sen fastnade tydligen caps lock...

G... vadå G? Menar han inte GB?

Jobbar med IT... kanske på den lokala intresseföreningen för efterblivna personer! Hahaha

12000? Den är väl som mest värd 3-4.5k

Snälla alla ni som hittar annonser på blocket... fråga er för här först innan ni ringer lurendrejarna som kommer garantera att alla spel funkar perfekt på deras s.k "Gamingdatorer"
2010-09-12, 16:24
Medlem
AnonymaAnderss avatar
Haha underbar annons.
Finns inget att "varna" för då en normal person bara skrattar och går vidare utan att bli sugen.
Men roligt var det! "jobbar med it"
2010-09-12, 16:26
Medlem
Och du tänkte hur då nu? Grabben kanske har dyslexi?

Nog för att den inte är värd 12k i mina ögon...

Edit: sen lurendrejare vet jag inte, han påstår ju inte att den kommer klara alla spel eller vara absolut bästa datorn på marknaden, han har ju bara skrivit specsen på datorn..
2010-09-12, 16:34
Medlem
Boggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tummps
Och du tänkte hur då nu? Grabben kanske har dyslexi?

Nog för att den inte är värd 12k i mina ögon...

Edit: sen lurendrejare vet jag inte, han påstår ju inte att den kommer klara alla spel eller vara absolut bästa datorn på marknaden, han har ju bara skrivit specsen på datorn..

Det där är inte dyslexi. Han vet ju inte vad han pratar om/skriver om.

Det är så så mycket mycket lurendrejeri det bara kan bli när man kan plocka ihop exakt de där sakerna han nämner på inet/komplett/db/webhallen och få sprillans nya saker till halva priset...

Sen har du rätt i att han inte nämner det, det påstår jag inte att just han gör heller... Men i väldigt många annonser så skriver folk att deras 2-3 år gamla skräpdator klarar alla de senaste spelen utan bekymmer. Det kan man kanske kalla halvsanning då de inte nämner att det kommer hacka eller att allt är satt till low med upplösningen 640/480
2010-09-12, 16:39
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
https://www.flashback.org/t103710

Använd denna tråd.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in