2011-06-22, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mainstreem
Detta vet du hur? Jag känner han som blev överfallen och det har inget med denna tråden eller mordet att gör....

Jo det var Contador, han har det inte lätt nu vad jag har hört,
Citera
2011-06-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollower
Jo det var Contador, han har det inte lätt nu vad jag har hört,

Har han mer problem än KM:s vänner eller menar du att de är på jakt?

Om det var C som blev överfallen så har alltså både han och R blivit överfallna efter sina frikännanden. Båda "överfallen" känns dock väldigt lama och ingen av dem har väl direkt blivit skadade förutom kanske lite ytligt.
Citera
2011-08-07, 15:28
Medlem
Kan bekräfta att misshandeln som det talas om INTE rör någon av trådens misstänkta GM.
Citera
2011-09-10, 15:49
Medlem
1 års sen detta hände idag. Tiden går fort.
Citera
2011-09-11, 10:49
Medlem
hundratals vänner marscherade tydligen i växjö i går.
Senast redigerad av Hollower 2011-09-11 kl. 11:43.
Citera
2011-09-12, 02:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hollower
hundratals vänner marscherade tydligen i växjö i går.
Det verkar ha varit en stilla och värdig manifestation.
http://rasmus-gardebrink.blogspot.co...nte-glomd.html
Citera
2012-01-11, 19:28
Medlem
spoilers avatar
"Bara några dagar efter att Mauricio Contador Olivera försatts på fri fot greps han på nytt av polis, misstänkt för en rad olika brott. Den 19 december 2011 dömdes han för grov stöld, stöld, olaga hot, egenmäktigt förfarande och narkotikabrott till åtta månaders fängelse.

Han hade bland annat gjort sig skyldig till ett inbrott i en villa på Mjölnarvägen i Växjö den 22 maj, bara dagar efter hovrättens friande dom. Han greps senare samma kväll sedan han gjort inbrott i en bil och lagt sig i den för att sova. När bilens ägare upptäckte den sovande Mauricio Contador Olivera i sin bil och uppmanade honom att lämna platsen började han uttala hotelser och slå i luften mot kvinnan.

I väntan på rättegången slog Mauricio Contador Olivera till igen. Den 8 november 2011 gick han in på Stadium i Växjö med en preparerad påse och stal sex jackor till ett sammanlagt värde av drygt 18 000 kronor.

Mauricio Contador Olivera behövde inte vänta länge på nästa rättegång. Den 29 december 2011 dömdes han på nytt till ytterligare två månaders fängelse för stöld, olovlig körning, rattfylleri och narkotikabrott. Han kunde då bland annat knytas till ytterligare en stöldräd mot Team Sportia i Växjö den 6 december 2011. Vid det tillfället kom han över jackor till ett värde av 10 000 kronor.

Mauricio Contador Olivera förekommer under 24 avsnitt i belastningsregistret."

http://www.realisten.se/2012/01/11/m...for-nya-brott/
Citera
2012-04-29, 12:54
Medlem
CrillePilles avatar
Kenny (Täck som han hette på den tiden) gick på min skola när jag växte upp, ett år över mig.. men hans bror gick i min parallellklass...
dock umgicks jag aldrig speciellt mycket med nån av dem då vi hängde i olika "gäng".. men visst hälsa man på varandra och slängde käft om man träffades...
dock hade jag INGEN aning om att han gått och blivit mördad.. :/ tragiskt..

på den tiden jag kände honom var han väldigt överenergisk, stammade grovt och lyckades alltid hamna i trubbel.. och tyvärr verkar det ju inte förbättrats med tiden..

men inte fan är man värd en kniv i ryggen för det...

RIP Kenny
Citera
2012-05-03, 14:44
Medlem
anstiftan till mord borde damen sitta för som anordnade festen. som väljer 10 "nationalister" och 2 "utåtagerande" invandrare som partygäster.
Citera
2018-05-06, 13:57
Medlem
Smegmas avatar
Någon som vet vad Mauricio Contador Olivera gör-/sitter för tillfället? Har han tagit livet av sig?

Hans friade radarpartner gällande mordet på Kenny steppar runt i Växjö med högt huvud. Skamligt. Tror han heter Roberto och har en tatuering på halsen.
Citera
2020-03-15, 16:15
Medlem
Bor i Braås nu. https://mrkoll.se/person/Mauricio-Al...kyqRaQuerArahA
Har fått en kvinna Katja som jobbar på Volvo, att ta hand om han
Citera
2020-04-05, 21:26
Medlem
Contador bor i Braås.
Han har flyttat in hos en redig fläskpadda.

Den andre, senior Roberto. Går på heroin och lär dö ganska snart. Super med A-laget ibland har man sett.

Kenny Malmberg var en provocerande person, rent av störande. Men Contadoren och Roberto är klart mer retarder och borde fått sitta på livstid båda två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in