2010-09-18, 09:17
Medlem
coldhands avatar
Vad jag har hört så hade han även Tourettes.. Så vissa förklaringar finns nog för hans olika beteenden..

Vila i Frid!..
Citera
2010-09-18, 09:59
Medlem
Vila i frid Kenny.
Citera
2010-09-18, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coldhand
Vad jag har hört så hade han även Tourettes.. Så vissa förklaringar finns nog för hans olika beteenden..

Vila i Frid!..

Ojoj...killen var ju nästintill handikappad eller utvecklingsstörd. Såna är väl inte så populära hos nazzarna =)
Citera
2010-09-18, 15:29
Medlem
coldhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaSavilia
Ojoj...killen var ju nästintill handikappad eller utvecklingsstörd. Såna är väl inte så populära hos nazzarna =)

suck.... verkligen så låg nivå i den här tråden.
Citera
2010-09-18, 17:39
Medlem
waggazees avatar
Citat:
suck.... verkligen så låg nivå i den här tråden.

Instämmer, den spårade ur totalt efter att litet tag. Nu skrivs bara skräp. Nu är det väl bara att vänta tills förundersökningen är klar.
Citera
2010-09-18, 20:27
Medlem
Slim_Jims avatar
Vet inte om de har tillsats advokater än, eller om de dröjjer tills åtal är väckt, eller hur de nu funkar.
De jag undrar är hur har Leif Silbersky tid att ta alla dessa fall han har!?

Jag får en magkänsla av att Leffe kommer representera iden kommande rättegången.
Ja hade aldrig i livet valt honom om ja fått chansen, då vet man ju att personen i fråga är skyldig!
Fast de klart de kanske vore bättre och gå fri från rättsystemet och dömd av samhället än att sitta inne oskyldig.
Citera
2010-09-18, 20:48
Medlem
coldhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slim_Jim
Vet inte om de har tillsats advokater än, eller om de dröjjer tills åtal är väckt, eller hur de nu funkar.
De jag undrar är hur har Leif Silbersky tid att ta alla dessa fall han har!?

Jag får en magkänsla av att Leffe kommer representera iden kommande rättegången.
Ja hade aldrig i livet valt honom om ja fått chansen, då vet man ju att personen i fråga är skyldig!
Fast de klart de kanske vore bättre och gå fri från rättsystemet och dömd av samhället än att sitta inne oskyldig.

Lief Silbersky har inget samvete what so ever, att han kan sova om nätterna kan jag inte förstå..
Är man skyldig väljer man Silbersky, så kommer man lindrigt undan det har vi sett förr..
Citera
2010-09-18, 23:33
Medlem
waggazees avatar
Citat:
Lief Silbersky har inget samvete what so ever, att han kan sova om nätterna kan jag inte förstå..
Är man skyldig väljer man Silbersky, så kommer man lindrigt undan det har vi sett förr..

Eftersom åtalet är grov misshandel så kommer han att komma lindrigt undan med eller utan silbersky tyvärr.
Citera
2010-09-18, 23:59
Bannlyst
Inte så insatt i sånt här men, hur kan det bli grov misshandel om man har dödat nån?

Isåfall är ju lagen helt körd! och säger ju ugefär döda på du får ändå bara straff för grov misshandel!
Citera
2010-09-19, 04:17
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xips
Inte så insatt i sånt här men, hur kan det bli grov misshandel om man har dödat nån?

Isåfall är ju lagen helt körd! och säger ju ugefär döda på du får ändå bara straff för grov misshandel!

Du kanske skulle testa att tänka innan du skriver/talar. Den vanligaste domen när en människa dödat en annan är mord. Endast undantagsvis kan man bli dömd för grov misshandel och antagligen vållande till annans död. Exempelvis om man blivit attackerad av offret med t.ex kniv. Så lagen säger inte alls det du påstår att den säger, om nu han skulle bli dömd för grov misshandel. Tänk INNAN du uttalar dig grabben.
Citera
2010-09-19, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaSavilia
Vet att den döde i fråga har skrikit Zieg Heil upprepade gånger och försökt provocera med två kamrater på Nydala kvällen före eller några dagar före denna händelse. Är du nazist får du räkna med hat från invandrare såklart ? Du får räkna med hat från mig med eftersom nazister måste vara dom dummaste och mest ignoranta människor på denna jord och dom smutsar ner dom "riktiga" svenskarna som inte beteer sig som åsnor. Dom kan bara hata och dom kan inte se skillnad från människa till människa. Beror förmodligen på deras låga IQ.

Sen att han ska bli mördad bara för det säger jag inte, men jag tror han var rätt medveten om faran eftersom han kanske hade gjort samma sak fast mot GM då. Därför tycker jag att han får LEKEN TÅLA.
du snackar om lågt iq för deras hat ..men säger du inte själv att du hatar dessa människor..har då även du möjligtvis väldigt lågt iq..nää få bort hatet o fram med förnuft o medkänsla..må väl gott folk av alle di slag hehe
Citera
2010-09-19, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
han hade inte fått "chansen" innan juh!
snälla nån då fan va kul med all denna ironi ..varför allt detta hat o negativa inlägg ..må väl GOTT FOLK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in